Khadija Karachiwala

هنرمند آبرنگ

سلام، من خدیجه هستم. یک هنرمند خود آموخته و عاشق آبرنگ از هند. من عاشق فضای باز هستم و بیشتر از نقاشی مناظر بیرون لذت می برم. من رنگ‌هایم را هر جا که می‌روم با خودم حمل می‌کنم، این به من کمک می‌کند تا با آن مکان ارتباط برقرار کنم که قبلاً هرگز انجام نداده‌ام.

در کودکی به هر کارگاه هنری و صنایع دستی شهرم مراجعه کرده ام. و سپس زندگی اتفاق افتاد، دزدی مدرسه، دانشگاه، یافتن شغل و "قرار گرفتن".

اما زندگی هرگز به این سادگی نیست. دائماً ناراحت کننده است یک تحول عاطفی اخیر به من کمک کرد تا دوباره با هنر ارتباط برقرار کنم و از آن زمان دیگر دست از قلم نیفتاده ام.

برای من زندگی در مورد یادگیری و رشد مداوم است. من همیشه خودم را در کارگاه ها ثبت نام می کنم یا به دنبال آخرین کلاس معلم Skillshare مورد علاقه ام هستم. یادگیری از افراد مختلف در سراسر جهان بسیار به روند من افزوده و افق دید من را گسترده تر کرده است.

از طریق Skillshare، من عشقم به هنر و آبرنگ را با شما به اشتراک می گذارم و امیدوارم نکات مفیدی را یاد بگیرید و عاشق آبرنگ شوید.

دوره های این مدرس:

آموزش مناظر آبرنگ از سراسر جهان: چالش ساده 7 روزه

Watercolor Landscapes From Around The World: Simple 7 day Challenge

"بیشتر ما عاشق سفر هستیم. از کشورهای مختلف دیدن می کنیم و فرهنگ های مختلف را تجربه می کنیم. اما آیا سعی کرده اید با هنر خود سفر کنید؟ در این کلاس مبتدیان w. .."


آموزش مناظر دریایی با آبرنگ: راهنمای مبتدیان برای نقاشی حرکت در طبیعت

Watercolor Seascapes: A Beginner’s Guide To Painting Movement in Nature

"در این کلاس مبتدی، همه چیزهایی را که باید در مورد نقاشی عناصر متحرک طبیعت مانند دریا و آسمان بدانید را پوشش خواهیم داد. ما با هم یک زیبایی را ترسیم می کنیم..."


آموزش فضای باز را تجربه کنید: راهنمای مبتدیان برای مناظر آبرنگ

Experience the Outdoors: A Beginner’s Guide To Watercolor Landscapes

"آیا تا به حال به صحنه ای در شهر خود یا در حین سفر نگاه کرده اید و بخواهید آن را از طریق یک نقاشی ثبت کنید؟ آیا توقف کرده اید و فکر کرده اید که چه رنگ هایی را دوست دارید..."


آموزش نقاشی روزمره در فضای باز: 3 پیام ساده برای شروع به صورت کاملاً ساده

Everyday Outdoor Painting: 3 Simple Prompts to Get Started en Plein Air

«نقاشی در محل لذت خاصی دارد. جذب لحظه و بیان آنچه می بینید در قالب یک نقاشی. با این حال بسیاری از ما plein ai را به تعویق می اندازیم. .."