Laura Scalvenzi

هنرمند | مربی | دانشمند

سلام! نام من لورا است و یک هنرمند، معلم و دانشمند خودآموخته هستم.

YOU CAN PAINT نوشته لورا اسکالونزی سهم شخصی من در دنیای بهتر است. این بر الهام بخشیدن به مردم برای مراقبت از خود از طریق نقاشی تمرکز دارد. نقاشی ابزاری برای بازیابی روح، یافتن تعادل و اعتماد به نفس بیشتر است. کلمه «شما» الهام‌بخش اصلی هویت مفهومی برند است که حس «هر کسی می‌تواند» را القا می‌کند. بنابراین، اجازه دهید احساس آرامش، امید و تعادل داشته باشیم.

طبیعت به من الهام می بخشد. من برای همیشه عاشق طبیعت بودم، اما زمانی هنرمند شدم که در سال 2017 لحظات سختی را پشت سر گذاشتم و به راهی برای ادامه دادن و یافتن تعادل جدید نیاز داشتم. .

من هنر را به‌عنوان ابزاری برای زندگی خوب، وسیله‌ای برای بزرگداشت طبیعت و همچنین یکی از بهترین راه‌ها برای ابراز وجود کشف کردم. نقاشی به من بال هایی برای پرواز می دهد!

من واقعاً شما را تشویق می‌کنم که خلاقیت خود را در آغوش بگیرید و به سادگی اجازه دهید جریان پیدا کند. فقط کاری را که دستتان تصمیم می گیرد انجام دهد، عاقلانه و خود به خود دنبال کنید... شما می توانید نقاشی کنید!

مطمئنم هنرمندی با شماست!

اگر به آنچه در فرآیند هنری من می گذرد علاقه مند هستید، اینجا حساب و Pinterest من است.

بیایید با هم هنر کنیم!

دوره های این مدرس:

آموزش Diseño de interior con Acuarelas y Marcador - طراحی داخلی آبرنگ

Diseño de interior con Acuarelas y Marcador - Interior Sketching Watercolor

«[ENG زیر] Todos necesitamos de un lugar acogedor donde relajarnos cuando estamos cansados, donde leer un buen libro o simplemente gozar de un momento de paz. . .."


آموزش نحوه رنگ آمیزی سایه ها در آبرنگ: حجم را اضافه کنید

How to Paint Shadows in Watercolors: Add Volume

" در این کلاس یاد خواهید گرفت که چگونه سایه ها را روی تصاویر آبرنگ نقاشی کنید تا آنها را باورپذیرتر کنید. اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه حجم، عمق و بیماری را اضافه کنید. .."


آموزش Pintar con Acuarelas Paso a Paso: Separadores de libro creativos (Hojas y Lampara)

Pintar con Acuarelas Paso a Paso: Separadores de libro creativos (Hojas y Lampara)

"!Bienvenid@¡ En esta clase vas a aprender las técnicas más importantes sobre las acuarelas، que podrás utilizarl en cualquier obra que tu desees crear. فرمت. .."


آموزش Hojas Modernas con Acuarelas: Decora tu casa - برگهای مدرن با آبرنگ اسپانیایی DIY

Hojas Modernas con Acuarelas: Decora tu casa - Modern Leaves with Watercolors DIY Spanish

"¡Bienvenid@! En esta clase vas a aprender como pintar hojas con acuarelas en un estilo moderno, típico de las ilustraciones. Aprenderás a mirar las hojas con u. .."