Shydra Black

بازاریاب دیجیتال

من شیرا هستم، 24 ساله و طراح و بازاریاب هستم. من فروشگاه و برندهای خودم را دارم و برنامه نویسی هم انجام می دهم. با این حال، دوره های من به شما کمک می کند تا کاری را که دوست دارید انجام دهید. علاوه بر این، من فکر می کنم زمان آن رسیده است که شما شروع به یادگیری آنلاین کنید. خوشبختانه، skillshare یادگیری آنلاین را برای همه آسان کرد. و من به شما پیشنهاد می کنم از این مزیت استفاده کنید و مهارت ها و دانش های مورد نیاز را بیاموزید که به شما در سفر کمک می کند. و هرگز فراموش نکن، موفقیت یک سفر است نه یک مقصد. بنابراین از سفر خود و دوره های من لذت ببرید.

من در حال حاضر روی برنامه ای روی پایتون کار می کنم که در خواب برای شما بازاریابی دیجیتال انجام می دهد، ایده این برنامه پایتون این است که می توانید مقداری پول به ربات بدهید و ربات یا برنامه این کار را انجام می دهد. شروع به اجرای تبلیغات برای شما برای سایت خود کنید!! من ممکن است یک دوره در مورد آن را در اینجا در skillshare بگذارم!

دوره های این مدرس:

آموزش راهنمای کامل Amazon Kindle Self Publish - KDP را بدون هزینه شروع کنید

Complete Guide To Amazon Kindle Self-Publish - Start KDP With No Costs

"در این دوره از A تا Z، شما خواهید آموخت که چه تعداد کتاب برای کودکان و ژورنال ها و دفترچه یادداشت ها و حتی کتاب های رنگ آمیزی در انتشارات مستقیم کیندل آمازون ساخته شده است."


آموزش نحوه ایجاد و انتشار طرح های تی شرت برای هالووین، شکرگزاری، کریسمس و تعطیلات دیگر

how to create and publish t-shirt designs for Halloween, Thanksgiving, Christmas and other holidays

"یاد بگیرید که چگونه تی شرت های فصلی برتر مانند هالووین، شکرگزاری، کریسمس، روز ولنتاین و سایر تیشرت های فصلی را بسازید و بفروشید.


آموزش طراحی تی شرت: تجارت طراحی تی شرت خود را در Redbubble شروع کنید

T-SHIRT DESIGN: start your t-shirt Design Business on Redbubble

"در این دوره، من با شما به اشتراک می گذارم و به شما یاد می دهم که چگونه شخصاً طرح های تی شرت را در Canva ایجاد می کنم و چگونه طرح های تی شرت خود را در این uniq ارسال و فهرست می کنم.