Saprina Panday

داستان نویس چند رسانه ای

سلام، من ساپرینا هستم و یک داستان نویس چند رسانه ای هستم که در بیش از 17 کشور، از سومالی تا ایران، روسیه تا سوریه، با سابقه حقوق و علوم سیاسی از ایالات متحده، بریتانیا و فرانسه زندگی کرده ام.

برای بیش از یک دهه، من به مردم در سراسر جهان کمک می‌کنم تا زندگی خود را با استفاده از هنر و علم داستان‌سرایی تغییر دهند تا پیچیدگی‌های کار در محیط‌های متنوع را در میان چالش‌های دیگر هدایت کنند.

در این تلاش، من مهارت های خود را به عنوان یک روزنامه نگار تلویزیونی در پاریس به کار می گیرم. یک نویسنده منتشر شده – y می توانید برخی از کارهای من را در اسکرول هند، گلوبال ویس، پست کاتماندو، رکورد نپال یا فرانسه 24 ببینید. یک فیلمساز – اولین خلبان درامدی من برای یک سریال وب نامزد جشنواره های فیلم لندن، سئول و برلین شد. و به‌عنوان یک مجری – من به‌سازی و داستان‌گویی زنده انجام می‌دهم.

برخی از مکان‌هایی که من در آنها کار کرده‌ام عبارتند از PayPal، کمیساریای عالی سازمان ملل متحد برای پناهندگان، GIZ، عفو بین‌الملل و France 24.

اکنون کارگاه‌های داستان‌گویی را برای افراد و گروه‌هایی که به دنبال گسترش مهارت‌های ارتباطی خود برای تجارت و زندگی هستند، با تکیه بر علوم اعصاب، تکنیک‌های آزمایش‌شده زمان و تجربیات خودم ارائه می‌دهم.

اگر می‌خواهید با ما تماس بگیرید، می‌توانید من را در یوتیوب یا لینکدین در saprinapanday پیدا کنید.

دوره های این مدرس:

آموزش داستان سرایی برای مبتدیان: 3 ساختار و چارچوب با نمونه هایی از 3 کار اصلی

Storytelling for Beginners: 3 Structures and Frameworks with Examples from 3 Masterworks

"اگر با ساختار داستان های خود دست و پنجه نرم کرده اید، این کلاس برای شماست! چرا در این کلاس شرکت کنید؟ یک جستجوی سریع در گوگل برای ساختار داستان به شما می دهد ..."


آموزش داستان سرایی تجاری: داستان ارزشی خود را بسازید

Business Storytelling: Craft Your Value Story

"این کلاس طراحی شده است تا به شما کمک کند تا از اتلاف وقت در تلاش های بی ثمر فروش و بازاریابی جلوگیری کنید و در عوض، یاد بگیرید که چگونه داستانی واقعی بسازید و بگویید..."