Amélie-Maude Bergeron

طراح گرافیک | هنرمند | تصویرگر

سلام!
اسم من آملی-مود برژرون است و من یک طراح گرافیک، یک تصویرگر و یک هنرمند آبرنگ هستم. من در استان کبک (کانادا) با شریک فوق‌العاده‌ام، گربه بداخلاق ما ماریو و سگ بزرگمان Plume (بزرگ‌ترین و شیرین‌ترین چیزی که تا به حال دیده‌اید) زندگی می‌کنم!

در زندگی‌ام، اغلب احساس می‌کنم که جایی برای من وجود ندارد (مگر نه؟)، به جز زمانی که در حال طراحی، نقاشی یا کلاس زومبا هستم. اگر می‌توانستم، تا زمانی که برای راه رفتن خیلی بزرگ شوم، در مدرسه هنر می‌رفتم، اما از آنجایی که همه ما به نوعی به امرار معاش نیاز داریم، من یک طراح گرافیک و تقریباً یک معلم هنر شدم.

من یک کاربر مشتاق Skillshare هستم و اخیراً تصمیم گرفتم برای به اشتراک گذاشتن بخشی از دانش فروتنانه خود تدریس را شروع کنم.

امیدوارم که دوست داشته باشید در کلاس های من شرکت کنید و لطفاً هر سؤالی را بپرسید و در مورد آنچه دوست دارید (یا نه!) نظر دهید.

می‌توانید در اینجا با من ارتباط برقرار کنید:


Behance

همچنین، اگر دوست دارید، می‌توانید فروشگاه‌های آنلاین من را بررسی کنید:

دوره های این مدرس:

آموزش طراحی برای بیان: خطوط خود را به کار بیندازید!

Drawing for Expression: Make Your Lines Work!

" چی؟ این کلاس در مورد استفاده از قدرت خط کار برای ترسیم رساتر است. یعنی لزوماً چیزی را که دقیقاً در مقابل شما است ترسیم نکنید. .."


آموزش درک فضای منفی: روشی مثبت برای تقویت مهارت های نقاشی

Perceiving Negative Space: A Positive Way To Strengthen Drawing Skills

"در این کلاس، ما با تمرکز بر مفهوم فضای منفی، روی مهارت‌های ترسیمی مشاهده‌ای خود کار می‌کنیم. زمانی را که یاد می‌گیرید از وسواس نقاشی می‌کشید را فراموش کنید.


آموزش تصویر ساده ساخته شده: آبرنگ خود را با استفاده از مداد رنگی عمیق کنید

Illustration Made Simple: Deepen Your Watercolor Using Colored Pencils

" چی؟ این کلاس همه چیز در مورد به دست آوردن اعتماد به نفس با شروع کوچک برای ایجاد یک پایه خوب است. ما روند تصویرسازی را ساده می کنیم و چند مورد جالب را انتخاب می کنیم. .."


آموزش آبرنگ برای مراقبت از خود: نقاشی بدون کنترل Ft. دست غیر مسلط شما

Watercolor for Self-Care: Painting Without Control Ft. Your Non-Dominant Hand

"آیا گاهی اوقات در مقابل پروژه های خود گیر می کنید؟ این کار را می کنید؟ این کلاس برای شماست! این کلاس تماماً در مورد تمرکز مجدد توجه شما بر روی خلاقیت با کار است. .."