Masako Ono 小野雅子

یک هنرمند رقص/ダンス・アーティスト


سلام، من ماساکو اونو هستم. (masakoono.com/) (youtube.com/user/panasiadance)

ماساکو یک رقصنده ژاپنی ODISSI است که توسط دولت اداره می شود. ICCR هند و همچنین بخش فرهنگ. او در 10 سال گذشته در بیش از 20 کشور جهان سخنرانی و نمایش و کارگاه برگزار کرده است.

Masako Ono یک استودیوی رقص به نام MOPA (هنرهای نمایشی Masako Ono) دارد و بیش از 20 سال است که به آموزش رقص ODISSI می پردازد و دانش آموزان خود را به اجرای جهانی می برد. او یک معلم تایید شده یوگا است و در حال حاضر در کلاس آماده سازی BODY MIND همراه با رقص ODISSI از طریق آنلاین تدریس می کند.

ماساکو رقصیدن را در سن 4 سالگی با رقص مدرن مارتا گراهام شروع کرد که علاوه بر آن در باله کلاسیک غربی، هیپ هاپ، جاز و در توکیو، ژاپن آموزش دید. در سال 1996، ماساکو به NRITYAGRAM، دهکده رقص در هند پیوست که در آن رقصندگان کلاسیک هندی درجه یک در جهان ایجاد می کنند. ماساکو به مدت 5 سال در آنجا ماند و مهارت‌های رقص و بازیگری‌اش را با برنامه اقامتی فشرده، در آنجا آموخت، جایی که رقص کلاسیک هندی (اودیسی)، یوگا، و تکنیک‌های تئاتر و رقص معاصر را آموخت.

او در سال 2008 توسط نیوزویک ژاپن به عنوان یکی از "100 ژاپنی مورد احترام جهان" انتخاب شده است و NHK BS 1 فیلم مستندی درباره ماساکو اونو در مجموعه "اولین ژاپنی" در سال 2007 ساخته است. ماساکو اونو در حال حاضر رقص اودیسی و رقص معاصر خود را اجرا می کند که از فرم رقص کلاسیک هندی برگرفته از مفاهیم یوگا و مضامین پان آسیایی علاوه بر رپرتوار رقص اودیسی است.

こんにちは。小野雅子(masakoono.com/) ( youtube.com/user/panasiadance) です。

インド 政府 公認 の インド 古典 舞踊 家 ソロ ソロ ・ ・ ・ ・ ・ オディッシー オディッシー オディッシー オディッシー 活躍 する 日本 人 ダンス ・ 雅子 は 、 、 、 、 、 「ファースト ・ ・ ジャパニーズ ジャパニーズ」 で 取り上げ た た ほか 、 、 「世界 世界 世界 が が 尊敬 する100人」のうちの一人として選ばれるなど、彼女の舞踊表現は世界的に

これまで、20年以上インド古典舞踊オディッシー(オリッシー)ダンスを多くの生徒たちに教えてきた。MOPA(MasakoOnoPerformingArts)というダンススタジオをインドに持ち、現在は、オンラインでオディッシー(オリッシー)ダンスのذهن بدن..

幼少からモダンダンスやクラシックバレエ、ヒップホップなどを学び、東京外国語大学外国語学部インド・パーキスターン学科卒業後、オディッシーダンスのため、単身インドへ留学して15年。世界レベルのインド舞踊家を育成輩出するヌリッティアグラムのダンサーとして活躍の後

ワシントンのケネディーセンター、NYCのアジア・ソサエティー、インドではNCPA、INDIA・INTERNATIONAL CENTREやHABITAT CENTREにて、また日本やインドの首相の前でもダンスを披露している。

2007年にはオランダ、インドネシア、スペイン、ポルトガルのコンテンポラリー・ダンサーとのダンス・プロダクションに参加し、アジア5カ国にて公演。ヒンドゥイズムやヨガのテーマ、俳句の踊り(ヴィジュアル・HAIKU)、メディア・アーティスト、ファッションデザイナーとのコラボレーション他、様々なコンセプトで自らコレオグラフィーを手がけ、インターナショナル・オディッシーアーティスト、パン・アジア・コレオグラファーとして活動中。

دوره های این مدرس:

آموزش رقص کلاسیک هندی ODISSI 1 (احساس انگیزترین، هیجان انگیزترین و معنوی ترین رقص) حرکات دست (MUDRA)

Indian Classical Dance ODISSI 1 (Most sensuous, ecstatic, and spiritual dance) hand gestures (MUDRA)

بیایید رقص عرفانی هند، ODISSI، رقص کلاسیک هندی را برای تقویت کننده بدن شما یاد بگیریم؛ تهویه ذهنی، که احساسی ترین، وجدآمیزترین و معنوی است.