Rebecca J Mills Illustration

مدرس/معلم/تصویرگر

اسم من ربکا است و من یک معلم هنر هستم که در شرق انگلستان، انگلستان زندگی می کنم. من عاشق آموزش هنر، به اشتراک گذاشتن مهارت ها و تجربیاتم و الهام بخشیدن به دیگران هستم.

من تقریباً ده سال است که دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی در طیفی از موضوعات هنرهای تجسمی تدریس می‌کنم. این تجربه به من زمینه خوبی در طیف متنوعی از تکنیک های هنرهای تجسمی داده است و اشتیاق من را برای خلاقیت خودم تقویت می کند. من دوست دارم دانش و مهارت‌هایم را با دیگران به اشتراک بگذارم و از ایجاد ویدیو در مورد تکنیک‌های طراحی و نقاشی لذت می‌برم.

من از دانشکده هنر و طراحی نورویچ در انگلستان با مدرک طراحی گرافیک/تصویرسازی فارغ التحصیل شدم. پس از فارغ التحصیلی در زمینه انتشارات به عنوان طراح و آزاد به عنوان تصویرگر کار کردم و سپس به تدریس پرداختم. می توانید کارهای بیشتری از من را در من ببینید.

کلاژ علاقه من است، اولین چیزی که معلم دبستانم در مورد من گفت این بود که "ربکا با قیچی خوب بود" در سن پنج سالگی. خود پنج ساله من هرگز تصور نمی کرد که استعداد در استفاده از قیچی منجر به انتشار کلاژهای برش کاغذ او با ترکیبی التقاطی از مجلات مانند "رادیو تایمز"، "سلامت زنان" تا "ژورنال خدمات سلامت" شود./p>

استفاده از تکنیک‌های هنر سنتی به عنوان بخشی از کارم برای من مهم است، احساس می‌کنم که به کارم جلوه منحصربه‌فردی می‌دهد و دوست دارم دست‌هایم را با رنگ یا جوهر آشفته کنم. با توجه به اینکه من دوست دارم طیف متنوعی از تکنیک‌های هنر سنتی را با روش‌های دیجیتال ترکیب کنم، بنابراین کلاس‌های من اغلب آنالوگ را با دیجیتال ترکیب می‌کنند.

امیدوارم شما را در کلاس های خود ببینم!

ربکا x

دوره های این مدرس:

آموزش طراحی طبیعت - پنج فعالیت خلاقانه در کتاب طرح

Drawing Nature - Five Creative Sketchbook Activities

" توضیحات کلاس این کلاس برای هرکسی است که می‌خواهد طبیعت را طراحی یا نقاشی کند و می‌خواهد با برخی از فعالیت‌های خلاقانه که مواد را کشف می‌کند، شروع کند. .."


آموزش کلاژ کردن یک مجموعه

Collage a Collection

" مجموعه به این معنی است، مجموعه ای از چیزهایی که دارای یک موضوع یا نوع مشترک هستند. g. قوری، میوه ها، مواد هنری، آرایش. . . امکانات الف. .."


آموزش چگونه حیوانات کلاژ جوهری بسازیم

How to Create Inky Collage Animals

"دوستان سلام، این دوره عمدتاً درباره کلاژ برش کاغذ است، اما شما همچنین با تکنیک‌های جوهر آشنا می‌شوید، علامت‌گذاری را کشف می‌کنید و تشویق می‌شوید که آزمایش کنید. .."