Kathy Weller

هنرمند + دست نامه | Etsy + P.O.D.

سلام! اسم من کتی است. من یک هنرمند مستقل هستم، مثل شما! من پانزده سال است که از POD به روش های مختلف در تجارت خود استفاده می کنم. (چهار سال پیش، من حتی !) چاپ بر اساس تقاضا اکنون مستقیم ترین راه برای هنرمندان برای کسب درآمد از هنر ما است!

مشکل؟ آنجا جنگل است!
یک میلیون P.O.D مختلف وجود دارد. شرکت‌هایی با میلیون‌ها مدل کسب‌وکار مختلف، و صنعت دائماً در حال تغییر است.

راه حل: درک آنچه در آنجا وجود دارد به روشی سازمان یافته تا بتوانیم تصمیمات آگاهانه ای اتخاذ کنیم که با روشی که قبلاً بهترین کار را انجام می دهیم و با روشی که قبلاً کسب و کار خود را اداره می کنیم هماهنگ هستند.

من کلاس Skillshare خود را طراحی کردم تا به هنرمندانی مانند شما کمک کنم تا در جنگل وحشی شرکت های POD حرکت کنند. این به شما کمک می کند تا آنچه را که در آنجا وجود دارد شفاف سازی کنید، بنابراین می توانید با اطمینان بهترین نوع شرکت POD را برای نیازهای خود انتخاب کنید، بنابراین می توانید زمان و انرژی خود را در نوع شرکتی که قرار است بهترین بازده را به شما ارائه دهد، سرمایه گذاری کنید. سرمایه گذاری.

کمی درباره من...

من طرح‌ها و مارک‌های شخصیت‌هایم را به شرکت‌های هدیه مانند Demdaco، Enesco Gift، C.R. Gibson، Papyrus Recycled Greetings، RSVP، Legacy Publishing و موارد دیگر مجوز داده‌ام. علاوه بر این، من یک نویسنده با چندین کتاب هدیه/طنز با Peter Pauper Press هستم و همچنین خط خود را از کتاب های رنگ آمیزی حامی سلامتی به نام "Courageous Coloring" از طریق Kindle Direct Publishing منتشر می کنم.

...من همچنین برای مدت طولانی فروشگاه ETSY دارم!


پس... چرا از من یاد بگیرید؟

لطفا به من بپیوندید! اولین کلاس Skillshare من را شرکت کنید و تجربه مشتری خود را کنترل کنید!!!


من ثابت می کنم که هرگز برای راه اندازی فروشگاه ETSY خود دیر نیست.
پس از سال ها رقیق کردن انرژی خود با (بیش از حد) پلت فرم های مختلف فروشگاه، اکنون یک فروشگاه موفق و بسیار راضی دارم. مشتریان، بسیاری از آنها منظم هستند که برمی گردند و بارها و بارها و دوباره با من خرید می کنند! همانطور که می توانید حدس بزنید، من نسبت به Artists، Etsy و چاپ بر حسب تقاضا علاقه زیادی دارم. من دوست دارم به هنرمندان دیگری که در حال حاضر از P.O.D استفاده می کنند کمک کنم. (یا می خواهید)، و همچنین به آنها کمک کنید تا با P.O.D موفق شوند. در فروشگاه ETSY آنها! بنابراین، تصمیم گرفتم در مورد آن در اینجا در Skillshare آموزش دهم! امیدوارم در کلاس به من بپیوندید!

من نمی توانم صبر کنم تا شما را در ETSY و فراتر از آن اوج بگیرید! :)
کانال من را تماشا کنید!
حساب اینستاگرام هنر + زندگی من را دنبال کنید)
FOLLOW m حساب فروشگاه Etsy را دنبال کنید )
مرا در TikTok


دنبال کنید
دوره های این مدرس:

آموزش آغازگر چاپ بر اساس تقاضا برای هنرمندان: نوع P. O. D. را که متناسب با نیازهای شما است را کشف کنید

The Print-On-Demand Primer for Artists: DISCOVER the P. O. D. Type That Fits YOUR Needs BEST

"به هنرمندان توجه کنید! چاپ بر اساس تقاضا به مستقیم ترین راه برای کسب درآمد از هنرمان تبدیل شده است! مشکل؟ میلیون ها شرکت P. O. D مختلف وجود دارد..."


آموزش Etsy Print-On-Demand for Artists: P. O. D خود را شخصی کنید.

Etsy Print-On-Demand for Artists: Personalize your P. O. D.

"تجربه چاپ بر اساس تقاضای مشتری را در فروشگاه Etsy خود کنترل کنید! فروشنده موفق Etsy و علاقه‌مند به چاپ بر اساس تقاضا، هنرمند Kathy Weller دارای مهارت است..."


آموزش چگونه با استفاده از کاغذ بازیافتی کاغذ کادویی با دست طراحی کنیم

How To Make Hand-Drawn Gift Wrap Using Recycled Paper

"بیایید هنر بیافرینیم، درختی را نجات دهیم، و هم زمان حال و هوای خوب را پخش کنیم! بسته بندی یک هدیه در بسته بندی هدیه ای که با دست طراحی شده است، مانند دادن دو هدیه در یک است! بی نظیر است. ..."