Josie Adams

طراح الگوی سطح

سلام، من جوزی هستم! من از سابقه کار با بچه ها، ابتدا به عنوان معلم و سپس به عنوان مشاور آمده ام. در دنیایی که اضطراب و افسردگی در حال افزایش است، به نظر می‌رسد که برای یافتن حتی ذره‌ای از شادی باید عمیق بگردیم، و قلب من از این بابت درد می‌کند. هدف من این است که از طریق خلاقیت و به اشتراک گذاشتن آموخته هایم با دیگران مقداری شادی را با جهان به اشتراک بگذارم.

نام "هی میس دیزاینز" اشاره ای به سمت معلم من است. من سال‌های زیادی را با دانش‌آموزانی گذرانده‌ام که وقتی می‌خواهند توجه من را جلب کنند، از من با عنوان "هی، خانم" یاد می‌کنند. شما هم می توانید! اگر سوالی دارید یا فقط می خواهید صحبت کنید، از طریق وب سایت یا اینستاگرام من با من در تماس باشید.

من بسیار هیجان زده هستم که سفر خلاقانه ام را در اینجا با شما به اشتراک بگذارم زیرا همه چیز برای من از اینجا شروع شد. امیدوارم بتوانم شما را تشویق کنم که چیز جدیدی را امتحان کنید!

بیا با هم دوست باشیم! برای به روز رسانی و پروژه های جدید. همچنین اگر به طراحی الگوی سطح، تصویرسازی یا دوخت علاقه دارید، می‌توانید در وب‌سایت من من را جذب کنید.

بی صبرانه منتظر آشنایی بیشتر شما هستم!

من دوست دارم این باور را داشته باشم که در حال یادگیری مداوم هستم، بنابراین دوست دارم شما همراه من یاد بگیرید!

همه ما در حال انجام کار هستیم.

دوره های این مدرس:

آموزش با استفاده از Illustrator نقشه شهر خود را بسازید

Create a Map of Your Hometown Using Illustrator

" در این کلاس، می‌خواهیم یاد بگیریم که چگونه با استفاده از Adobe Illustrator نقشه شهر خود را ایجاد کنیم. این کلاس فرض می کند که شما دانش بسیار ابتدایی دارید. .."


آموزش استفاده از بافت در ایلاستریتور با استفاده از ماسک های برش و شفافیت

Applying Texture in Illustrator Using Clipping and Transparency Masks

" آیا می خواهید تصاویر وکتور مسطح خود را با بافتی کمی جذاب زنده کنید؟ پس این کلاس برای شماست! چه از طرفداران ظاهر گرانج باشید و چه بخواهید y بدهید. .."