Michael Clark

طراح و تصویرگر صنعتی

سلام خلاقان! من مایکل کلارک هستم و یک طراح صنعتی، تصویرگر و خلاق در ابرها هستم. من تمام وقت در پای کوه های سالت لیک سیتی، یوتا زندگی می کنم و کار می کنم. در ده سال گذشته من با هنر و طراحی سر و کله زده ام و به آرامی سبک و رویکرد خود را به فرآیند طراحی توسعه داده ام. من حدود یک سال است که محتوای طراحی را در اینستاگرام قرار می دهم و در چند ماه گذشته پیام های زیادی دریافت کرده ام که می پرسند چگونه چیزهایی مانند پوشاک، کفش و کیف را طراحی می کنم. خلاقانی وجود دارند که علاقه مند به یادگیری نحوه برخورد من با طراحی طراحی هستند. من متوجه نشدم که چند نفر مشتاق یادگیری تکنیک های جدید هستند!

من خلاقان مختلف و دانشجویان طراحی را بررسی کرده ام و آنچه بسیاری از آنها می خواهند بدانند این است که چگونه کالاهای نرم (کیف، پوشاک و کفش) را طراحی و ایده پردازی کنند. کلاس‌های من برای آموزش خلاقیت‌ها طراحی شده است که چگونه مفاهیم و ایده‌ها را سریع تولید کنند و آن‌ها را بر روی کاغذ تازه و تمیز نشان دهند. دانستن اینکه چگونه ایده‌ها را با سرعتی سریع خلق کنید و در عین حال آنها را خوب جلوه دهید، مهارتی عالی و بسیار چشمگیر است. داشتن مهارت طراحی طراحی به شما کمک می کند تا ایده های خود را سریع به جهان منتقل کنید و امیدواریم که بتوانید از آن نقاشی ها برای راهنمایی شما به سمت یک محصول فیزیکی استفاده کنید!

طرح خود را دریافت کنید! تا حد امکان ایجاد کنید!!

دوره های این مدرس:

آموزش طرح ایده‌پردازی سریع پوشاک

Quick Apparel Ideation Sketching

"این دوره برای هر خلاقی است که می خواهد توانایی خود را برای ترسیم سریع ایده های طراحی پوشاک یاد بگیرد یا بهبود بخشد. تکنیک های آموزش داده شده در این کلاس می تواند ...."


آموزش اصول اولیه طراحی و رندر نشانگر - نحوه طراحی یک ژاکت یا هر کالای نرم!

Marker Sketching and Rendering Basics - How To Sketch a Jacket or any soft goods!

" این کلاس به طور خاص نحوه ترسیم یک صفحه از دو کت با نشانگر و خودکار را پوشش می دهد. تکنیک‌های موجود در این ویدیو برای یادگیری نحوه طراحی هر نوع به کار می‌رود. .."