Jo Chung

جو چانگ نویسنده، مشاور تصویر و طراح مو است. او با بیش از 30 سال تجربه در صنعت مد و مو مجهز بود. جو دارای مدارک تحصیلی در طراحی مد، مشاوره تصویر و برش خلاقانه سالن (Vidal Sassoon England)

جو در اوایل دهه 90 کارگاه مد خود را داشت. او لباس هایی را برای فروش به عمده فروشان و خرده فروشان طراحی و می دوزد. بعداً او وارد تجارت آرایشگاه شد و تا به امروز آرایشگاه شخصی خود را اداره کرد. او دانش مد و مو را ترکیب کرد تا به مشتری خود کمک کند تا یک برند شخصی منحصر به فرد ایجاد کند.

اکنون جو دوست دارد مهارت خود را در خیاطی با همه به اشتراک بگذارد، چه 16 ساله یا 60 ساله باشید، یادگیری خیاطی مزایای زیادی دارد. این می تواند سرگرمی بسیار مفید و مفیدی باشد زیرا می توانید شاهکارهای زیبایی خلق کنید، به شما اجازه می دهد خود را از طریق خلاقیت های خود بیان کنید.

شروع کنید به تبدیل کردن خیاطی به یک سرگرمی فوق‌العاده، ای کاش کار سخت من باعث علاقه شما به خیاطی شود و ما بتوانیم این سفر شگفت‌انگیز را با هم انجام دهیم.

دوره های این مدرس:

آموزش دامن توری دو طرفه بدون طرح (برای مبتدیان) با طراحی DIY

DIY designer double-sided tulle skirt without patterns (For beginners)

"دامن توری Runway، نسخه DIY. من همیشه قطعات زیبای طراح روی باند فرودگاه را تحسین می کنم و آرزو دارم یکی از آن ها را داشته باشم اما ظاهر باند همیشه در فروشگاه فروخته نمی شود. .."