Mel Thorley (Ditsy Tulip)

خیاطی که دوست دارد نقاشی کند.

سلام من مل از Handmade By Ditsy Tulip هستم.

من اخیراً به Skillshare ملحق شدم تا به من کمک کند تا مهارت قدیمی نقاشی/تصویرسازی را که تا به حال کاملاً دوستش داشته ام را دوباره احیا کنم (با تشکر از معلمان دوست داشتنی)، اما بعد فکر کردم "دوست دارم به دیگران کمک کنم تا یاد بگیرند چگونه دوختن"!

بنابراین، این فضا را تماشا کنید، من در حال فیلمبرداری از درس‌هایی هستم که با هم صحبت می‌کنیم و مشتاقانه منتظر به اشتراک گذاشتن آنها با شما هستم.

دوره های این مدرس:

آموزش چگونه یک ویدیو را در Imovie ویرایش کنیم

How to edit a video in Imovie

"اگر به دنبال ایجاد یک وبلاگ، کانال یوتیوب یا حتی یک درس در اینجا در Skillshare هستید، باید بدانید که چگونه یک ویدیو را ویرایش کنید. در این کلاس من به شما هو را نشان می دهم. .."


آموزش طراحی مد با Procreate (از دیدگاه غیر هنرمند)

Fashion sketching with Procreate (from a non-artist point of view)

"من نه هنرمندم و نه تصویرگر، من یک خیاطی هستم، اما دوست دارم طرح های خیاطی ام را ترسیم کنم، این به من کمک زیادی می کند تا تصمیم بگیرم از پارچه هایم چه چیزی بسازم..."


آموزش دوخت بلوز

Learn How to Sew a Blouse

"ساخت لباس های خودت خیلی فوق العاده است. در این کلاس من به شما گام به گام نحوه دوخت بلوز را نشان می دهم. این یک خیاطی چالش برانگیز سطح مبتدی/پیشرفته است. .."


آموزش نحوه دوخت بانتینگ

How to Sew Bunting

"اولین پروژه خیاطی ام را که به پایان رساندم، به یاد می آورم، احساس موفقیتی که در واقع چیزی ساخته ام که می توانم با افتخار در خانه ام آویزان کنم یا آن را انجام دهم..."


آموزش نحوه دوخت رویه لحاف هگزی با دست

How to Sew a Hexi Quilt Top By Hand

"یک لحاف هگزی دوخته شده با دست چیز خاصی است، تقریباً همه کسانی که با آنها صحبت می کنید به یاد می آورند که یکی از اعضای خانواده آنها یکی را ایجاد کرده است و میراثی را به وجود آورده است."


آموزش دوخت مینی فرشته تیلدا (مناسب برای درخت کریسمس)

Sew a mini Tilda Angel (perfect for Christmas Trees)

من فقط عاشق کریسمس دست ساز هستم و امسال تصمیم گرفتم تمام تزئینات درخت کریسمس را خودم درست کنم. در این کلاس من به شما گام به گام نحوه دوخت مای را نشان می دهم. .."