Holly Stacey

کمپینگ، ماجراجو، نویسنده


نویسنده، ماجراجو، عکاس و علاقه‌مند به تریلر کوچک.

برای کلاس کمپینگ، غواصی عمیق در آشپزی در آتش و کلاس های الهام بخش به من بپیوندید تا شما را برای ماجراجویی های خود آماده کنم!

سابقه من در باستان شناسی است (کارشناسی ارشد من در باستان شناسی اوایل قرون وسطی از دانشگاه یورک است) و بیشتر کاوش های من در کمپینگ در محل و هر دقیقه عشق ورزیدن (حتی بیشتر از حفر و حمل چرخ دستی های پر از خاک، چه کسی می دانست؟ ). پس از گذراندن سال‌های اولیه در کالیفرنیای جنوبی با والدین ماجراجو، کمپینگ بخشی از زندگی بود که تصور می‌کردم همه برای انجام آن به دنیا آمده‌اند. تعجب من را تصور کنید وقتی دوستان و آشنایان در مورد اینکه چگونه همیشه می خواستند اردو بزنند اما نمی دانستند چگونه شروع کنند نظر دادند.

علاوه بر کاوش در گذشته، کمپینگ، کاوش و پیاده روی، علاقه دیگر من نوشتن خلاق است. من رمان‌ها و داستان‌های کودکانه زیادی را با انتشارات کوچک مختلف نوشته‌ام (بعضی‌ها هم خودشان منتشر شده‌اند) و دوست دارم که هر ماجراجویی کمپینگ معمولاً با الهام جدیدی برای یک داستان همراه است. یک روز تمام داستان های کمپینگ خود را در یک قسمت جمع خواهم کرد، اما در حال حاضر، خوشحالم که اصول و لذت های ماجراجویی در فضای باز را به مبتدیان آموزش می دهم.

دوره های این مدرس:

آموزش کمپینگ برای افراد مبتدی (کمپینگ 101)

Camping for Total Beginners (Camping 101)

"تا حالا شده بخوای کمپینگ کنی اما هیچوقت فرصتش رو نداشتی یا نمیدونی چطوری شروع کنی؟ پس این کلاس برای توست! در اینجا، شما یاد خواهید گرفت: - منظور ما از ج. .."