Kelly Theresa

هنرمند و عکاس

سلام! نام من کلی است و من یک عکاس و هنرمند دیجیتال اینجا در Skillshare هستم. از اینکه پروفایل معلم من را بررسی کردید بسیار متشکرم!

من عاشق عکاسی، ویرایش عکس و ترکیب بندی هستم! 25 سال پیش با فیلم در تاریکخانه شروع کردم و پس از بزرگ کردن خانواده ام با دیجیتال و لایت روم به دنیای عکاسی بازگشتم.

به نظر من ویرایش و ترکیب عکس در Photoshop CC واقعاً هیجان انگیز است و من نمی توانم صبر کنم تا همه آن را با شما به اشتراک بگذارم! من اینجا هستم تا به شما نشان دهم چگونه این کار را از سطح مبتدی انجام دهید و سپس قدم به قدم به یادگیری مهارت‌ها، نکات و تکنیک‌های جدید ادامه دهید.

کلاس‌های من را با دستورالعمل‌های ساده می‌توان به راحتی دنبال کرد، بنابراین شما احساس خستگی نمی‌کنید و می‌توانید به سرعت آنچه را که می‌خواهید یاد بگیرید. آیا این باورنکردنی نیست که بدانید چگونه ابرهای دراماتیک را در یک آسمان بدون ابر قرار دهید؟ یا خود را در بالای قله کوهی خیره کننده قرار دهید؟ من اینجا هستم تا به شما کمک کنم مهارت ها، تکنیک ها و ابزارهای ضروری را که برای تحقق آن نیاز دارید را بیاموزید! شما یاد خواهید گرفت که چگونه ویرایش های شگفت انگیزی انجام دهید تا عکس فوری خود را به یک عکس خیره کننده تبدیل کنید. شما یاد خواهید گرفت که چگونه چندین عکس بگیرید و آنها را به روش های مختلف ترکیب کنید تا تصاویر سورئال حماسی ایجاد کنید. امکانات بی پایان هستند!

این جایی است که می‌توان تخیل شما را رها کرد و رویاهایتان را با خلاقیت‌هایتان زنده کرد. هنگامی که نحوه ویرایش و ترکیب را یاد گرفتید، این فرصت را خواهید داشت که داستان های خود را بگویید، حقیقت خود را بگویید و صدای خود را به اشتراک بگذارید.

چه هدف شما لذت بردن از ویرایش عکس برای رسانه‌های اجتماعی باشد و چه هدفتان با عکاسی بهتر باشد، این کلاس‌ها به شما کمک می‌کنند این سفر را شروع کنید.

بیایید با هم شروع به ایجاد عکس های شگفت انگیز کنیم!

دوره های این مدرس:

آموزش ترکیب عکس برای مبتدیان در Photoshop CC

Photo Compositing for Beginners in Photoshop CC

"در این ویدیو شما یاد خواهید گرفت که چگونه به سرعت و به راحتی 3 عکس ساده را در یک عکس ترکیبی حماسی در Photoshop CC ترکیب کنید! این کلاس برای مبتدیان عالی است. ..."


آموزش چگونه با گوشی هوشمند خود عکس های ماکرو شگفت انگیزی بگیرید!

How to Take Amazing Macro Photos with Your Smartphone!

"این کلاس برای هر کسی که می‌خواهد یاد بگیرد چگونه عکس‌های ماکرو بگیرد، عالی است! چه مبتدی در دنیای عکس باشید و چه حرفه‌ای که می‌خواهید در این زمینه کشف کنید. ..."


آموزش 3 راه سریع و آسان برای دادن آسمان دراماتیک به عکس های خود در Photoshop CC

3 Quick and Easy Ways to Give Your Photos Dramatic Skies in Photoshop CC

«آیا عکس‌های دیجیتالی دارید که از آن‌ها راضی نیستید؟ تصاویری را که ناامیدانه در سطل بازیافت قرار می‌دهید، به دلیل هوای منفجر یا کسل‌کننده؟ آیا تعطیلات دارید .."