Jill McAbe

مربی کسب و کار، نویسنده پرفروش

سلام، من جیل هستم. نویسنده It's Go Time و بنیانگذار BOOM-U، یک شرکت آموزشی و مربیگری که به متخصصان، خلاقان، فریلنسرها و دیگر کارآفرینان خدماتی کمک می کند تا کسب و کارهایی را شروع کنند که با الهام از آنها احساس زنده بودن کنند.

________

بیوگرافی رسمی من

جیل مک‌آب- نویسنده پرفروش و مربی مشهور در موفقیت تجاری، برنامه‌ریزی استراتژیک، یافتن هدف و علم عملکرد بالا و تغییر. جیل به تولید بیش از 100 میلیون دلار برای مشتریان خود کمک کرده است و با انجام تجارتی که باعث نشاط ما می شود و ایجاد رفاه عاطفی و مالی بر هزاران نفر در سراسر جهان تأثیر می گذارد.

که از نبود روش‌های کسب‌وکار برای کارآفرینان مبتنی بر تخصص که می‌خواهند برای زندگی زمان ایجاد کنند، ناامید شده است، در سال 2018، جیل یک شرکت جوجه‌کشی و آموزشی را برای متخصصان، خلاقان و کارآفرینانی که می‌خواهند کسب‌وکار را راه‌اندازی و مقیاس‌بندی کنند راه‌اندازی کرد. که به آنها احساس زنده بودن و الهام بخشیدن می دهد.

جیل حرفه خود را وقف علم تبدیل رویاها به واقعیت کرده است. فوربس او، مجله اتوریتی، Thrive Global و Bold TV را معرفی کرده است. او یک سخنران جذاب است و نظرات خود را در بسیاری از پادکست های محبوب به اشتراک گذاشته است. مجله Entrepreneur جیل را در رتبه اول در لیست 10 کارآفرین آموزشی الهام بخش خود در سال 2022 قرار داد.


________


موفقیت شما برای من مهم است،


PS: اگر با نحوه راه‌اندازی یا رشد کسب‌وکاری که به شما احساس سرزندگی و الهام می‌دهد، دست و پنجه نرم کرده‌اید، می‌خواهم نسخه‌ای از پرفروش‌ترین کتابم، زمان رفتن است، به شما پیشنهاد کنم. .

همانطور که در مجله Entrepreneur، Forbes، Thrive، BOLD-TV، و بسیاری از پادکست های برتر برجسته شده است

سایر دوره های علمی من را برای بهبود عملکرد خود بررسی کنید:

دوره های این مدرس:

آموزش تیم های با عملکرد بالا: ابزارهای همکاری برای بهبود بهره وری

High Performing Teams: Collaboration Tools To Improve Productivity

"آیا می خواهید عملکرد و بهره وری خود را هنگام کار با دیگران بهبود بخشید؟ من فکر می کنم بزرگترین سوء تفاهم در مورد همکاری موثر و بالا. .."


آموزش مهارت های تصمیم گیری: مدلی 4 مرحله ای برای بهبود تصمیم گیری

Decision Making Skills: A 4-Step Model to Improve Your Decisions

"شما در تمام طول روز تصمیم می گیرید. برخی ساده هستند. قهوه یا چای گیاهی؟ آن پیراهن جدید را بخرید یا نه؟ در مواقع دیگر باید انتخابی با پیامدهای ماندگار داشته باشید..."


آموزش مسترکلاس تعیین هدف: روشی 4 مرحله ای برای بهبود عملکرد

Goal Setting Masterclass: A 4-Step Method to Improve Performance

"شما بارها و بارها این را شنیده اید: اهدافی را تعیین کنید و به چیزهای بیشتری خواهید رسید! پول بیشتری به دست خواهید آورد، ترفیعات بهتری خواهید داشت، زندگی بهتری خواهید داشت. و بنابراین شما شما را امتحان کرده اید. .."


آموزش گیر بیفتید: یک بار برای همیشه به تعویق انداختن غلبه کنید!

Get Unstuck: Beat Procrastination for Once and For All!

"شما پروژه مهمی دارید که با یک ضرب الاجل به سرعت نزدیک می شوید، اما متوجه می شوید که در حال پیمایش در رسانه های اجتماعی یا تماشای تلویزیون به جای آن هستید... چطور؟"