Kavita Rajput

هنرمند/تصویرگر آبرنگ

اسم من کاویتا راجپوت است و یک هنرمند آبرنگ، مربی هنری و نویسنده و تصویرگر کتاب کودکان هستم.

من در بمبئی، هند به دنیا آمدم و بزرگ شدم، بیشتر سالهای بزرگسالی خود را در لندن، سنگاپور و نیویورک گذراندم. در قلب یک دختر شهر بزرگ، من عاشق تماشا کردن و کار کردن در کافه‌های شلوغ هستم.

من کارم را در امور مالی شروع کردم اما خیلی زود آن را پشت سر گذاشتم تا به دنبال اشتیاقم به هنر باشم. در طول سال‌ها، نمایشگاه‌های انفرادی موفقی از نقاشی‌هایم با آبرنگ برگزار کرده‌ام، صدها ساعت کلاس آبرنگ تدریس کرده‌ام، استودیوی هنری خودم را راه‌اندازی کرده‌ام و یک کتاب تصویری برای کودکان نوشته و تصویرسازی کرده‌ام. می‌توانید هنر من را در www.kavitarajput.com/art ببینید و درباره کتاب من در www.bigcitykidbooks.com اطلاعات بیشتری کسب کنید.

من در تلاشی خلاقانه دائمی هستم - تا زمانی که یک الهام به دست می‌آید دنبال کنم و تا آنجا که می‌توانم در طول مسیر یاد بگیرم.

من به یادگیری مشارکتی و خلق کردن اعتقاد دارم و یک روز عالی برای من زمانی است که چیزی را که می‌دانم آموزش داده‌ام و چیزی را یاد گرفته‌ام که نمی‌دانم. بنابراین در حالی که من عاشق آموزش همه چیزهایی هستم که درباره آبرنگ و سایر رسانه های سنتی می دانم و دوست دارم، در حال حاضر از فرو بردن انگشتان پا به دنیای هنر دیجیتال و تصویرسازی لذت می برم. و در نهایت آرزو می کنم خانه ام را جایی بین آن دو دنیا پیدا کنم.

دوره های این مدرس:

آموزش آبرنگ های عجیب و غریب برای مبتدیان: ایجاد دو نقاشی مصور

Whimsical Watercolors for Beginners: Create Two Illustrative Paintings

"یاد بگیرید چگونه نقاشی های تصویری عجیب و غریب در آبرنگ ایجاد کنید. اگر همیشه شفافیت و ظرافت نقاشی های آبرنگ را دوست داشتید اما دوست نداشتید. .."