Brandon Rike

طراح گرافیک و هنرمند گروه

برای داشتن یک حرفه موفق به عنوان یک طراح گرافیک آزاد، به سطح بالاتری از فداکاری و سرسختی نیاز است. در ده سال گذشته، من می‌توانم اشتیاق و اصرار به گرافیکی که ایجاد می‌کنم داشته باشم، و هیچ نشانه‌ای از کند شدن در آن دیده نمی‌شود.

من به کاری که می‌توانم خلق کنم به عنوان یک امتیاز نگاه می‌کنم. من کاملاً آگاه هستم که این حرفه یک موهبت است و متعهد می‌مانم که هیچ یک از آن را بدیهی ندانم. در زمینه‌ای که اکثر طراحان در اوایل کار خود اشتیاق خود را از دست می‌دهند، من موفق شده‌ام هیجان‌زده بمانم و حجم کاری خود را تازه نگه دارم. امیدوارم بتوانم بخشی از آن هیجان و فداکاری را گسترش دهم و دانش آموزان را تشویق کنم تا آن را در کار خود به کار ببرند. طراحی گرافیک یک خرده کاری است. میزان علاقه و اشتیاق شما به آن بستگی به خودتان دارد. من از ایجاد چیزهایی برای امرار معاش لذت می برم و از ارائه کلاس هایی که ممکن است به دانش آموزان کمک کند تا از این کار به اندازه من لذت ببرند، هیجان زده هستم.

دوره های این مدرس:

آموزش حروف دیجیتال ساده در Adobe Illustrator ساخته شده است

Digital Lettering Made Simple in Adobe Illustrator

"کارایی، کیفیت و سبک را در حروف دیجیتال سفارشی خود به دست آورید و قطعه ای بسازید که برای شما شادی و غرور به ارمغان می آورد! این کلاس شروع تا پایان با طراحی ...."


آموزش طراحی کالای موسیقی: فکر + فرآیند

Music Merchandise Design: Thought + Process

"در این کلاس، من نحوه جذب اندیشمندانه جهت مشتریان خود و اجرای یک محصول نهایی که نیاز آنها و همچنین نیازهای طرفداران آنها را برآورده می کند، توضیح می دهم.