Jordan Berg

عکاس و معلم

سلام، من جردن هستم! من بعد از فارغ التحصیلی از موسسه عکاسی نیویورک، یک عکاس پرتره حرفه ای هستم. من صاحب شرکت عکاسی خودم به نام Photoberg هستم و در پرتره افراد تخصص دارم.

من در برنامه های ویرایشی مختلف برای کارهایم تجربه دارم از جمله: Lightroom، Photoshop، Aurora و Luminar. همچنین پس از همکاری با یک شرکت تبلیغاتی و تبلیغاتی ویدئویی، در زمینه تدوین فیلم و ویدئو نیز تجربه دارم. برنامه هایی که من استفاده می کنم عبارتند از Final Cut Pro، Motion 5 و Adobe's Audition.

یکی از علایق من آموزش دادن به دیگران و یافتن راه هایی برای از بین بردن چیزهای پیچیده است تا همه بتوانند آن را درک کنند. این اعتقاد راسخ من است که شما می توانید هر چیزی را که می خواهید یاد بگیرید و فقط باید مطالب را به درستی و به گونه ای که قابل درک باشد آموزش دهید.

وقتی عکس نمی‌گیرم یا به دیگران آموزش نمی‌دهم، با همسر و دخترم وقت می‌گذرانم، در کلیسایم داوطلب می‌شوم و به یادگیری و تمرین هنرم ادامه می‌دهم!

دوره های این مدرس:

آموزش مسترکلاس لایت روم برای مبتدیان!

Lightroom Masterclass for Beginners!

"آیا در لایت روم کاملاً جدید هستید؟ آیا می خواهید عکس های خود را به عکس های فوق العاده و شگفت انگیزی تبدیل کنید که دوستان، خانواده و مشتریان شما را وادار کند؟ Lightro...."


آموزش یادگیری Capture One

Learning Capture One

" این کلاس درباره نحوه یادگیری Capture One است. ما تمام ابزارهایی را که در این برنامه برای شروع ویرایش عکس های خود نیاز دارید را بررسی می کنیم. آیا شما وا. .."