Beatrice Edney

هنر به عنوان یک درمانگر عالی

سلام به همه، نام من بئاتریس ادنی است، من یک هنرمند خودآموخته و متخصص فناوری اطلاعات هستم. من همیشه نقاشی می کردم اما اخیراً دوباره عاشق آبرنگ شده ام.

من در بلژیک مستقر هستم.

من Skillshare را در سال 2021 کشف کردم که در آن زندگی من مانند بسیاری دیگر در حال حاضر زیر و رو شد و نقاشی نجات دهنده بوده است. من آنقدر از Skillshare و هنرمندان و معلمان شگفت انگیزی که ملاقات کرده ام دریافت کردم - که تصمیم گرفتم با ایجاد اولین کلاس خود به جامعه کمک کنم. امیدوارم از آن لذت ببرید، من مشتاقانه منتظر ادامه سفر خود در اینجا و دیدار با دانش آموزان و معلمان عالی در این مسیر هستم.

من یک کلاس کاملاً جدید در مورد "چگونه دکوراتور خود شویم" یا نحوه تبدیل آبرنگ های خود به نقاشی های دیواری خیره کننده ایجاد کرده ام. برای بررسی آن روی زیر کلیک کنید.

من در فکر ایجاد مجموعه "دکوراتور خودت شو" هستم، بنابراین کار بعدی من این بار ایجاد کاغذ دیواری از آبرنگ با الگوی تکراری است. به من بگویید چه فکر می کنید!

دوره های این مدرس:

آموزش دکوراتور خود شوید: نقاشی های دیواری منحصر به فرد را از آبرنگ های خود ایجاد کنید!

Become your own decorator: Create unique murals from your watercolours!

«دیوارهایتان را با هنر خودتان تزئین کنید! آیا می خواهید آبرنگ های خود را به طرح های خیره کننده برای خانه خود تبدیل کنید؟ پس این کلاس برای شماست! شما wo را یاد خواهید گرفت. .."