Megan Collins

وبلاگ نویس سبک مردانه (و به طور کلی مرد علاقه مند)

مگان کالینز وبلاگ سبک را اداره می‌کند و در مورد مد پسرها از دیدگاه یک دختر بحث می‌کند.

در سال 2009، مگان ستونی هفتگی Style Girlfriend را راه‌اندازی کرد که به مردانی که می‌خواهند زیبا به نظر برسند، اما نمی‌خواهند زیاد به لباس‌هایشان فکر کنند، توصیه‌های طنزآمیز می‌دهد. ستون به سرعت در میان این گروه و همچنین با دوست دختر و همسرشان طرفدارانی پیدا کرد.

در آگوست 2010، McClatchy-Tribune متوجه شد و ستون برای سندیکای ملی انتخاب شد. از آن زمان،  Style Girlfriend  مرتباً در روزنامه‌هایی از جمله  Los Angeles Times،   Miami Herald و   Charlotte Observer ظاهر می‌شود.

در ژانویه 2011، stylegirlfriend.com فعال شد. این سایت مجموعه ای از آن مقالات و مطالب روزانه همه چیز در مورد استایل مردانه است. از همان ابتدا، هدف مگان کمک به آسان‌تر کردن «مد» برای پسران بود، و این همان روشی است که باید از سایت استفاده کرد - به عنوان منبعی برای ساخت کمد لباسی که بتوان به آن افتخار کرد. او می‌خواهد میانبرهایی برای کمد پر از لباس‌هایی فراهم کند که خانم زندگی شما هم دوست داشته باشد.

دوره های این مدرس:

آموزش سبک مردانه: ساخت کمد لباس مردانه

Men's Style: Building a Grown Man's Wardrobe

"   ساخت کمد لباس مردانه نکات، ترفندها و میانبرهایی برای خوش پوشیدن برای محل کار و بازی ارائه می دهد، همه اینها توسط یک وبلاگ نویس معتبر لباس مردانه. هر ...."