Mick Wust

کپی رایتر، داستان‌نویس برند، بلاگر آبجو

از زمانی که توانستم مداد رنگی را در دست بگیرم، داستان می‌نویسم. از زمانی که تقریباً یک دهه پیش با مدرک نویسندگی خلاق فارغ التحصیل شدم، همه چیز را نوشته ام (فقط گاهی اوقات با مداد رنگی)، و بنا به دلایلی، مردم از خواندن آنها لذت می برند.

من و همسرم کامینا یک کسب و کار کپی رایتینگ و داستان برند داریم به نام . ما به این ایده اعتقاد داریم که مردم دانه های برف منحصر به فرد و خاصی هستند، درست همانطور که مادرشان می گوید. بنابراین ما تخصص داریم با افرادی که کسب و کارهای کوچک را اداره می کنند، بنشینیم، آنها و کسب و کارشان را بشناسیم، و سپس محتوای سرگرم کننده و جذاب بنویسیم که با صدا، شخصیت و حال و هوای آنها سرازیر می شود. ما دوست داریم از مهارت های نوشتاری خود استفاده کنیم تا به دنیا بگوییم که برخی افراد و مشاغل چقدر عالی هستند.

من با دوستان یک آبجوی خوشمزه می نوشم، بنابراین برای سرگرمی ها، یک وبلاگ آبجو می نویسم به نام . من همچنین یکی از همکاران منظم Froth هستم، یک مجله آبجوی صنایع دستی استرالیایی (از آن نوع که باعث می‌شود پوزخند بزنید و خرخر کنید، نه آن چیزی که باعث می‌شود واقعاً باهوش یا واقعاً احمق شوید).

اگر چیزهای حرفه ای و مودبانه را دوست دارید، ممکن است من معلم مناسبی برای شما نباشم. اما اگر می‌خواهید در نشان دادن میزان عالی کسب‌وکارتان به دنیا بهتر شوید، مانند یک افسانه بنویسید، و بدون نگاه کردن به افراد پرطرفدار بنویسید (من و کامینا در این کار فوق‌العاده هستیم)، کلاس‌های من را بررسی کنید.

The Punny One

لیسانس هنرهای زیبا (نویسندگی خلاق) با ممتاز
دانشگاه فناوری کوئینزلند

دوره های این مدرس:

آموزش یک نمایه شخصیت برند برای کسب و کار خود ایجاد کنید

Create a Brand Personality Profile for your business

" کسب و کار شما دارای شخصیت است. پس چرا نشان نمی دهد؟ اگر می‌خواهید کسب‌وکارتان مشتریان یا مشتریانی را جذب کند، نمی‌خواهید کسل‌کننده باشید. .."