MACROLEV

دی جی/تهیه کننده موسیقی

احتمالاً بلندترین دی جی روی زمین، 6 فوت و 9 اینچ قد و با نام MACROLEV. او در لندن مستقر است و فارغ التحصیل مدرسه موسیقی پوینت بلانک است که در آنجا تولید موسیقی، ضبط، طراحی صدا، آهنگسازی، تنظیم، میکس، مسترینگ و اجرای زنده را آموخت. MACROLEV برای کمک به ارتقای مهارت‌های خود از دوره آموزشی Elite DJ Academy Sound London فارغ‌التحصیل شد.

MACROLEV به‌تدریج با ورود به نمودارهای Beatport و انتشار موسیقی در لیبل‌هایی مانند Stashed Music، Baikonur Recordings، Vivifier Records و موارد دیگر و همچنین میکس و مسترینگ موسیقی برای هنرمندان دیگر، به تدریج راه خود را در این صنعت افزایش داد. شایان ذکر است که او همچنین میزبان یک برنامه هفتگی در YouTube و Mixcloud به نام MACROSOUNDS است که دارای داغترین موسیقی رقص از سراسر جهان است.

موسیقی MACROLEV به شدت از اسطوره‌های موسیقی خانه مدرن مانند سولاردو، فیشر، گرین ولوت، کملفات، کریس لیک، کلود فون استروک و بسیاری از هنرمندان شگفت‌انگیز دیگر الهام گرفته شده است که دائماً به نمودارهای Beatport می‌رسند. اولین آهنگ در Stashed Music به نام "Charlie s Trip" که در ژانویه 2020 منتشر شد، در KISS FM UK پخش شد.

می‌توانید MACROLEV را در حال اجرا در یکی از بهترین سالن‌های لندن به نام «باکس سوهو» ببینید، جایی که او در حال نواختن برخی از آهنگ‌های مورد علاقه‌اش در خانه و خانه فناوری در حال حاضر است.

دوره های این مدرس:

آموزش تولید موسیقی: نحوه ساخت آهنگ خانه فنی حرفه ای در سال 2023

Music Production: How to Make Professional Tech House Track in 2023

"نمای کلی کلاس در این کلاس به دنیای تولید موسیقی رقص خواهیم پرداخت. شما اصول ایجاد یک آهنگ رقص را از ابتدا تا انتها خواهید آموخت. .."


آموزش تولید موسیقی: How To Make Tech House Track در سال 2022

Music Production: How To Make Tech House Track In 2022

"انتظار یادگیری از هنرمند دنیای واقعی را داشته باشید! سلام نام من MACROLEV است. من دی جی و تهیه کننده موسیقی مقیم لندن هستم و امروز قصد دارم نحوه ساخت Beatpo را به شما نشان دهم. .."