Albie Buabeng

نویسنده و طراح

به‌عنوان یک خالق محتوای طراحی داخلی و نویسنده مستقل، آلبی در پیوند دادن مخاطبان شیفته دکور خود با قطعات زیبا و طراحی کاربردی تخصص دارد تا فضاهای معمولی آنها را به مناظر رویایی خارق‌العاده تبدیل کند و افتخار همکاری با مشتریان و برندها را داشته است. در سراسر کشور تابستان 2019، او اولین کتاب منتشر شده خود را منتشر کرد. عنوان خود منتشر شده برای تشویق صاحبان خانه و مستاجران به طور یکسان برای عاشق شدن دوباره به فضاهای خود خدمت کرده است.

پس از نزدیک به سه سال استفاده از قدرت طراحی داخلی آنلاین، او با تأسیس یک پادکست و جامعه آنلاین طراحی شده برای حمایت از نیازهای طراحانی که به دنبال هدایت بهتر در فضای آنلاین برای خود هستند، اشتیاق خود را برای طراحی خلاقانه در فضای دیجیتال تغییر داد. کسب و کار. تمایل او برای مشارکت در جامعه طراحی، که یک ایده-ماشین همه جانبه است، در تطبیق ابتکار #sharethemicnow اینستاگرام برای صنعت خانگی نیز آشکار شده است. بیش از 100 عضو از جامعه طراحی را برای گفتگوهای صریح و پایدار در مورد تنوع و گنجاندن در صنعت گرد هم آورد.

دوره های این مدرس:

آموزش طراحی برای اجاره کنندگان: طراحی داخلی برگشت پذیر

Design for Renters: Reversible Interior Design

چه در حال اجاره خانه خود باشید و چه فقط با تعهد به طراحی زیبایی شناختی و برگشت پذیر مشکل دارید! آلبی بوآبنگ ملکه طراحی های برگشت پذیر است. .."