Artesany

دوره های آنلاین توسط صنعتگران

ما کی هستیم

Artesany تکنیک های هنری را ارائه می دهد که در آموزش رسمی آموزش داده نمی شوند. تکنیک های مربوط به کار صنعتگری از مناطق مختلف. کلاس های ما، بر خلاف همه رقبا، بر هویت فرهنگی جامعه تمرکز می کنند و نه بر صنایع دستی که توسط مد مشخص شده اند. محصول ما امکان افزودن ارزش افزوده به کار خود را به دانش‌آموزانمان ارائه می‌کند و به تولیدکنندگان (صنعت‌گران) ما امکان تولید درآمد اقتصادی جدید و درک راه‌های جدید برای بازاریابی کارشان را ارائه می‌دهد که آن را با فناوری مرتبط می‌کند. Artesany پروژه ای است که به دنبال سودآوری و ایجاد تأثیر اجتماعی است.

Artesany هنوز یک استارت‌آپ جوان است و پشتیبانی انکوباتور را توسط Telefonica Open Future و مرکز نوآوری لیما، پرو دریافت کرده است.

ما چه چیزی را نشان می دهیم

بیشتر ما زندگی پرمشغله ای داریم و زمان کمی برای سفر و حتی زمان کمتری برای بازدید از کشورهای دیگر برای شرکت در کلاس های صنعتگران محلی داریم. حتی اگر وقت داشتیم، بسیار گران بود: بلیط هواپیما به کشور دیگر، حمل و نقل به شهرک صنعتگران، هتل، غذا و غیره. در مناطق دور افتاده جهان زندگی می کنند. ما از شما می خواهیم که از طریق دوره های ما با این صنعتگران آشنا شوید، از آنها بیاموزید، از آنها سؤال بپرسید و برای ایجاد پروژه های خود الهام بگیرید.

دوره های این مدرس:

آموزش بافتن سبد با الیاف طبیعی

Weaving Baskets With Natural Fibers

"آیا عالی نیست اگر بتوانید محصولات دست ساز خود را برای خودتان بسازید یا آنها را بفروشید؟ پس این دوره برای شما مناسب است! در این دوره شما آموزش می بینید. .."