Jeremy Deighan

مدرس آنلاین | www.jeremydeighan.com

اسم من جرمی دیگان است و از اینکه یک مربی آنلاین هستم و به دیگران کمک می کنم تا به اهداف شخصی خود برسند بسیار هیجان زده هستم. من در طول زندگی ام طیف وسیعی از مهارت ها و سرگرمی ها را داشته ام. من واقعاً از تدریس لذت می برم و امیدوارم بتوانم در مورد هر کاری و هر کاری که می دانم چگونه انجام دهم به دیگران اطلاعات بدهم! لطفاً چند لحظه وقت بگذارید و دوره‌های من را بررسی کنید، و اگر دوره‌هایی را می‌پذیرید، لطفاً نظر و بازخوردی که دارید بنویسید!

هنر و طراحی

من سابقه گسترده ای در اشکال مختلف هنر و طراحی دارم. من مدرک کاردانی در انیمیشن کامپیوتری دارم و با خانه های تولید مختلف برای ایجاد محتوای عالی کار کرده ام. ادوبی فتوشاپ از 16 سالگی جزء اصلی زرادخانه من بوده است و تا به امروز از آن صادقانه استفاده می کنم.

من همچنین سابقه ای در هنرهای تجسمی زنده، به ویژه طراحی نور برای رویدادهای موسیقی، جشنواره ها، تئاترها و کنسرت های شرکتی دارم. اشتیاق من به هنرهای تجسمی به من کمک کرد تا در درک نور، تئوری رنگ و ترکیب بندی استاد شوم.

موسیقی

یکی از اولین کارهایی که در جوانی انجام دادم یادگیری موسیقی بود. موسیقی بسیار قدرتمند است و یکی از چیزهای مورد علاقه من در زندگی است. من عاشق نواختن موسیقی هستم و با سازهای مختلف نواختم. از جمله گیتار، گیتار باس، درام، و ساکسیفون.

من احساس می‌کنم موسیقی می‌تواند احساسات و عواطف بسیاری را ایجاد کند و همچنین دارای ویژگی‌های علمی و ریاضی است. این موضوع بسیار سرگرم کننده است و من نمی توانم منتظر بمانم تا دوره هایی را در این زمینه ایجاد کنم.

ریاضی، علوم و تاریخ

نمی توانم به شما بگویم که آخرین کارداشیان چه ساخته است، اما قطعاً می توانم چیزهای زیادی در مورد ماهیگیری خرچنگ و پادشاه مصر خوفو به شما بگویم. معمولاً وقتی در حال مطالعه چیزی خارج از حوزه هنر و موسیقی هستم، این موضوع به ریاضیات، علوم و تاریخ مربوط می شود. من فقط به دستاوردهای انسان و شیوه های جدید تفکر درباره چیزها کشیده شده ام!

تغذیه سالم و ورزش

برای داشتن یک زندگی طولانی و متعادل، باید درست غذا بخورید و از بدن خود مراقبت کنید. این یک ماموریت من است که مطمئن شوم در بهترین فرم بدنی هستم تا بتوانم آنقدر در اطراف باشم تا بتوانم خانواده ام را تامین کنم. اگر دوره‌هایی وجود دارد که بتوانم احساس کنم واقعاً می‌توانم آن را پس بدهم، به دیگران توضیح می‌دهم که چگونه یک سبک زندگی سالم را حفظ کنند. منظورم این است که اگر سالم نیستید، چگونه می توانید به دیگران کمک کنید؟

من همچنین در طول زندگی ام در ورزش بسیار فعال بوده ام. معمولاً اینها ورزشهای شدید مانند اسکیت بورد، موج سواری و اسنوبورد هستند. من همچنین از طرفداران پر و پا قرص دویدن، دوچرخه سواری در کوهستان هستم و در گذشته از انواع هنرهای رزمی استفاده کرده ام.

این کمی در مورد من و سابقه من توضیح می دهد. همچنین به من روی برخی از چیزهای کلیدی تمرکز می‌کند که می‌خواهم در آینده نزدیک آموزش دهم، بنابراین مراقب دوره‌هایی از من در مورد این موضوعات باشید!

دوره های این مدرس:

آموزش نحوه ایجاد افکت عکس قدیمی در فتوشاپ

How to Create an Old Photo Effect in Photoshop

"چگونه یک افکت عکس قدیمی در فتوشاپ ایجاد کنیم، تکنیک های اساسی و پیشرفته در داخل فتوشاپ را به شما آموزش می دهد تا یک افکت عکس قدیمی و قدیمی ایجاد کنید. این اف. .."


آموزش Canva for Entrepreneurs: یک گرافیک Pinterest ایجاد کنید

Canva for Entrepreneurs : Create a Pinterest Graphic

بیاموزید که چگونه با Canva، یک پلتفرم نرم‌افزار رایگان برای طراحی گرافیک‌های متخصص در مدت زمان کوتاه، یک گرافیک زیبای Pinterest بسازید! یکی از. ..


آموزش نحوه ایجاد نقل قول در اینستاگرام برای رشد عظیم

How to Make Instagram Quotes for Massive Growth

"چگونه نقل قول های اینستاگرام برای رشد عظیم بسازیم اینستاگرام امروزه به یکی از رسانه های اجتماعی پیشرو در اینترنت تبدیل شده است! میلیون ها نفر از Ins استفاده می کنند. .."


آموزش Canva for Entrepreneurs: ایجاد گرافیک عنوان وبلاگ

Canva for Entrepreneurs : Create a Blog Title Graphic

بیاموزید که چگونه با Canva، یک پلتفرم نرم افزار رایگان برای طراحی گرافیک های متخصص در مدت زمان کوتاه، یک گرافیک عالی عنوان وبلاگ بسازید! ساختن g. ..


آموزش آشنایی با ماسک ها در Adobe Photoshop برای افکت های عالی

Understanding Masks in Adobe Photoshop for Awesome Effects

آیا تا به حال خواسته اید نحوه استفاده از ماسک در فتوشاپ را یاد بگیرید؟ ماسک کردن یکی از همه کاره ترین ویژگی هاست که به شما امکان می دهد انواع جلوه های منظمی را انجام دهید. .."


آموزش Canva: مقدمه نظریه طراحی گرافیک

Canva : Graphic Design Theory Introduction

"آیا می خواهید گرافیک تجاری و برند خود را به سطح بالاتری ببرید؟ آیا تا به حال فکر کرده اید که چرا برخی از تبلیغات در رسانه های اجتماعی برجسته هستند، در حالی که برخی شما ...."


آموزش Word Swag: با برنامه Word Swag تصاویر خیره کننده ایجاد کنید

Word Swag : Create Stunning Images with the Word Swag App

"Word Swag یک برنامه عالی برای تلفن هوشمند و/یا تبلت شماست که به شما امکان می دهد به راحتی گرافیک و گرافیک رسانه های اجتماعی را برای تجارت خود ایجاد کنید.


آموزش فتوشاپ برای کارآفرینان: طراحی یک اینفوگرافیک

Photoshop for Entrepreneurs : Design an Infographic

"فتوشاپ برای کارآفرینان: طراحی یک اینفوگرافیک یاد بگیرید که چگونه از نمادها، دارایی ها، شبکه ها و موارد دیگر در فتوشاپ برای ایجاد اینفوگرافیک برای رسانه های اجتماعی استفاده کنید. .."


آموزش Canva for Entrepreneurs: طراحی سربرگ توییتر

Canva for Entrepreneurs : Design a Twitter Header

بیاموزید که چگونه با Canva، یک پلتفرم نرم‌افزار رایگان برای طراحی گرافیک‌های تخصصی در مدت زمان کوتاه، یک هدر توییتر جذاب بسازید! وجود دارد. .."


آموزش فتوشاپ برای کارآفرینان: تصویر نمایه خود را با روتوش زیبایی بهبود بخشید

Photoshop for Entrepreneurs : Improve Your Profile Picture with Beauty Retouching

Photoshop for Entrepreneurs: بهبود تصویر نمایه خود با روتوش زیبایی یاد بگیرید که چگونه از تکنیک ها، تنظیمات، لایه ها و ماسک های روتوش زیبایی استفاده کنید. ..


آموزش نحوه ایجاد افکت نشویل در فتوشاپ

How to Create a Nashville Effect in Photoshop

"نحوه ایجاد افکت نشویل در فتوشاپ به شما تکنیک های اساسی و پیشرفته در داخل فتوشاپ را برای ایجاد افکت نشویل اینستاگرام می آموزد. این ef. .."


آموزش دوره کامل تئوری طراحی گرافیک برای مبتدیان

The Complete Graphic Design Theory for Beginners Course

تئوری طراحی گرافیک و اصول اولیه تئوری رنگ، تایپوگرافی، برندسازی، طراحی لوگو، چیدمان و موارد دیگر را بیاموزید!


آموزش دوره Canva: راهنمای مبتدیان برای Canva برای طراحی گرافیک

Canva Course: Beginner's Guide to Canva for Graphic Design

آیا زمان و پول ارزشمندی را صرف تلاش برای ایجاد تصاویر خود برای کسب و کار، برند یا سبک زندگی اجتماعی خود می کنید؟ آیا می خواهید یاد بگیرید که چگونه به دست آورید. ..


آموزش 5 وب سایت رایگان برای ایجاد تصاویر طراحی گرافیکی مقاومت ناپذیر

5 Free Websites for Creating Irresistible Graphic Design Images

این دوره به شما 5 وب سایت رایگان برای ایجاد تصاویر طراحی گرافیکی مقاومت ناپذیر را نشان می دهد تا بتوانید کسب و کار یا برند خود را به سطح بالاتری ارتقا دهید. ..


آموزش Canva: Graphic Design Theory جلد 2

Canva : Graphic Design Theory Volume2

"آیا می خواهید گرافیک تجاری و برند خود را به سطح بالاتری ببرید؟ آیا تا به حال فکر کرده اید که چرا برخی از تبلیغات در رسانه های اجتماعی برجسته هستند، در حالی که برخی شما ...."


آموزش Canva for Entrepreneurs: ایجاد یک اینفوگرافیک

Canva for Entrepreneurs : Create an Infographic

با نحوه ایجاد اینفوگرافیک با Canva، یک پلتفرم نرم افزار رایگان برای طراحی گرافیک های متخصص در مدت زمان کوتاه، آشنا شوید! ارائه اطلاعات o. ..


آموزش تئوری طراحی گرافیک: نظریه رنگ

Graphic Design Theory : Color Theory

"تئوری طراحی گرافیک را در این دوره جدید بیاموزید! بسیاری از مردم می خواهند طراح شوند اما اصول اولیه طراحی را اصلا نمی دانند. ممکن است سالها طول بکشد. .."


آموزش Canva for Entrepreneurs: ایجاد یک پست توییتر

Canva for Entrepreneurs : Create a Twitter Post

یاد بگیرید که چگونه با Canva، یک پلتفرم نرم افزار رایگان برای طراحی گرافیک های متخصص در مدت زمان کوتاه، یک پست توییتر خلاقانه بسازید! یکی از فایده ها ..


آموزش Canva for Entrepreneurs: طراحی یک تبلیغ گسترده آسمان‌خراش

Canva for Entrepreneurs : Design a Wide Skyscraper Ad

بیاموزید که چگونه با Canva، یک پلت فرم نرم افزار رایگان برای طراحی گرافیک حرفه ای در مدت زمان کوتاه، یک تبلیغ گسترده آسمان خراش طراحی کنید! تبلیغات و وابسته. .."


آموزش کجا می توان تصاویر شگفت انگیز برای نویسندگان را پیدا کرد

Where to Find Amazing Images for Authors

این دوره به شما وب‌سایت‌های متعددی را برای یافتن تصاویر فوق‌العاده نشان می‌دهد تا بتوانید کتاب‌ها یا کتاب‌های الکترونیکی خود را بیش از همه برجسته کنید! آیا شما شب. ..


آموزش لایه های Adobe Photoshop توضیح داده شده است

Adobe Photoshop Layers Explained

آیا تا به حال خواسته اید لایه های داخل AdobePhotoshop را یاد بگیرید؟ لایه‌ها ابزار ارزشمندی هستند که به شما امکان می‌دهند انواع افکت‌ها را برای تصاویر خود ایجاد کنید. ..


آموزش Photoshop for Entrepreneurs: Object Removal

Photoshop for Entrepreneurs : Object Removal

Photoshop for Entrepreneurs: Object Removal یاد بگیرید چگونه اشیاء را با ابزارهایی مانند براش شفا، ابزار پچ، ابزار آگاه از محتوا و موارد دیگر حذف کنید! گاهی. ..


آموزش نحوه ایجاد افکت رنگی در فتوشاپ

How to Create a Color Splash Effect in Photoshop

نحوه ایجاد یک افکت اسپلش رنگ در فتوشاپ به شما تکنیک های اساسی و پیشرفته در داخل فتوشاپ را آموزش می دهد تا یک افکت اسپلش رنگی بسیار محبوب ایجاد کنید. ..


آموزش Canva : Graphic Design Theory Volume 1

Canva : Graphic Design Theory Volume1

"آیا می خواهید گرافیک تجاری و برند خود را به سطح بالاتری ببرید؟ آیا تا به حال فکر کرده اید که چرا برخی از تبلیغات در رسانه های اجتماعی برجسته هستند، در حالی که برخی شما ...."


آموزش فتوشاپ برای کارآفرینان: طراحی یک مدل محصول

Photoshop for Entrepreneurs: Design a Product Mock-Up

"فتوشاپ برای کارآفرینان: طراحی یک مدل محصول بیاموزید که چگونه به راحتی ماکت های محصول را برای تجسم برندسازی برای محصولات فیزیکی و دیجیتال طراحی کنید. ..."


آموزش تئوری طراحی گرافیک: عکاسی در طراحی

Graphic Design Theory : Photography in Design

"تئوری طراحی گرافیک را در این دوره جدید بیاموزید! بسیاری از مردم می خواهند طراح شوند اما اصول اولیه طراحی را اصلا نمی دانند. ممکن است سالها طول بکشد. .."


آموزش Adobe Photoshop Actions توضیح داده شده - سرعت گردش کار خود را با خودکار کردن اقدامات فتوشاپ افزایش دهید

Adobe Photoshop Actions Explained - Speed Up Your Workflow by Automating Photoshop Actions

آیا تا به حال خواسته اید نحوه استفاده از اکشن ها در فتوشاپ را یاد بگیرید؟ اقدامات می توانند با ارائه مراحل سفارشی و از پیش ساخته شده برای تنظیم شما، به سرعت بخشیدن به گردش کار شما کمک کنند. ..


آموزش GarageBand Masterclass: GarageBand را امروز یاد بگیرید

GarageBand Masterclass: Learn GarageBand Today

GarageBand Masterclass آیا می خواهید موسیقی عالی برای گروه خود، صدای قاتل برای ویدیوها یا دوره های خود و صداگذاری با کیفیت حرفه ای ایجاد کنید؟ داشته باش ..


آموزش Canva for Entrepreneurs: طراحی سربرگ ایمیل

Canva for Entrepreneurs : Design an Email Header

"یاد بگیرید که چگونه یک Email Header با Canva طراحی کنید، یک پلتفرم نرم افزار رایگان برای طراحی گرافیک های متخصص در مدت زمان کوتاه! زیرا سرصفحه های ایمیل. .."


آموزش Canva : طراحی جلد کتاب

Canva : Book Cover Design

"آیا برای طراحی جلد کتاب عالی برای کتاب الکترونیکی یا کتاب کیندل خود مشکل دارید؟ آیا تا به حال برای طراحی جلد کتاب هزینه کرده اید، فقط متوجه شوید که l است. .."


آموزش نحوه ایجاد افکت دراماتیک در فتوشاپ

How to Create a Dramatic Effect in Photoshop

نحوه ایجاد یک افکت دراماتیک در فتوشاپ به شما تکنیک های اساسی و پیشرفته در داخل فتوشاپ را آموزش می دهد تا یک افکت بسیار دقیق و دراماتیک ایجاد کنید. Th. ..


آموزش Canva for Entrepreneurs: ایجاد جلد کتاب الکترونیکی

Canva for Entrepreneurs : Create an eBook Cover

"یاد بگیرید چگونه با Canva، یک پلتفرم نرم افزار رایگان برای طراحی گرافیک های متخصص در مدت زمان کوتاه، یک جلد کتاب الکترونیکی عالی بسازید! جلد هر. .."


آموزش فتوشاپ برای کارآفرینان: ماکت طراحی وب

Photoshop for Entrepreneurs : Web Design Mockup

"فتوشاپ برای کارآفرینان: ماکت طراحی وب یاد بگیرید که چگونه از شبکه ها، راهنماها و دارایی ها در داخل فتوشاپ برای ایجاد مدل های طراحی وب برای وب سایت خود استفاده کنید. .."


آموزش طراحی گرافیک Canva برای کارآفرینان - طراحی 11 پروژه

Canva Graphic Design for Entrepreneurs - Design 11 Projects

Canva را از ابتدا یاد بگیرید. ۱۱ پروژه طراحی گرافیکی را با Canva به طور خاص برای کارآفرینان ایجاد کنید.