Caleb Babcock & Niles Grey

فیلمسازان در لحظه

کالب یک جوینده همه جانبه سرگرمی است و همیشه "مردی با دوربین" بوده است. در حال حاضر، او به عنوان یک فیلمساز تمام وقت در Moment کار می کند و مسئول تولید محتوای یوتیوب (یا تلاش برای آن) است. هنگامی که او مجبور به ترک حرفه ای برتر نیست، از اسکیت بورد، ماجراجویی در ون خود و پرتاب چوب برای توله هایش لذت می برد. او که در منطقه بزرگ سیاتل به دنیا آمده و بزرگ شده است، اولین دوربین خود را در سن 19 سالگی برداشت و از آن زمان به بعد دوربین کاملاً دریچه گاز بوده است.

نایلز یک رسانه حرفه ای برنده جایزه است که به دنبال محو کردن خطوط بین فیلم سازی تجاری و مستند است. علاقه او به داستان سرایی و مردم او را به کار با برندهایی مانند GoPro، PacSafe، Real Madrid، NHL و PGA سوق داده است.

نایلز که در غرب میانه به دنیا آمده است، اما هرگز واقعاً حس خانه را به دست نیاورده است، اکثریت عمر خود را در جاده گذرانده است. این حرکت مداوم به علاوه میل او به یادگیری بیشتر در مورد تجربه انسانی چیزی است که او را مجبور به ساخت فیلم می کند.

دوره های این مدرس:

آموزش فیلمسازی آیفون: با گوشی خود ویدیوی سینمایی بسازید

iPhone Filmmaking: Create Cinematic Video With Your Phone

"فیلمسازی بیش از هر زمان دیگری در دسترس است. بیاموزید که چگونه داستان های خود را با دوربینی که از قبل بر روی خود دارید تعریف کنید: آیفون خود! به Caleb Babcock و Niles G بپیوندید."