John Rhea

طراح وب سایت/توسعه دهنده/داستان نویس

جان یک داستان سرا با مهارت های طراحی و توسعه است. او در روز وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های موبایلی را طراحی و می‌سازد، شب‌ها داستان‌های علمی تخیلی را در StoryLab (https://storylab.us) می‌چرخاند و کلمات خود را با دقت در https://8wordstories.com می‌شمارد. او یک آناناس پنهان در https://pineapplecomics.com است و سعی می کند با کمک به کشتن زامبی ها https://undead.institute، یادگیری توسعه وب را سرگرم کننده کند. او به اندازه کافی خوش شانس بوده که یک همسر و پنج بچه را به همراه شش گربه، چهار سگ و یک ارتش کوچک ماهی جمع آوری کرده است. اگر یادش افتاد که شلوار بپوشد، روز خوبی بوده است.

از او سوال بپرسید، سلیقه اش را در ادبیات گرینلند قرن سیزدهم تعریف کنید و با او در مورد مسائل جزئی (مثل اینکه آیا گرینلند ادبیات مستقلی در قرن سیزدهم داشت یا نه) در توییتر @storykaboom

بحث کنید.
دوره های این مدرس:

آموزش اولین وب سایت خود را بسازید (و زامبی ها را با HTML و CSS نابود کنید)

Build Your First Website (And Thwack Zombies with HTML and CSS)

"اولین وب سایت خود را از ابتدا بسازید و در واقع از انجام آن لذت ببرید. این دوره شما را در این فرآیند راهنمایی می‌کند و همه چیزهایی را که باید بدانید به شما آموزش می‌دهد. .."


آموزش کد به اندازه زامبی ها ترسناک نیست: HTML و CSS برای نویسندگان، ویراستاران و مبتدیان

Code Isn't as Scary as Zombies: HTML and CSS for Writers, Editors, and Beginners

"دانستن نحوه تاب دادن چوب بیسبال می تواند به شما کمک کند از آخرالزمان زامبی ها جان سالم به در ببرید، حتی اگر یک بازیکن حرفه ای نباشید. به همین ترتیب، دانستن نحوه تاب دادن ...."


آموزش من از کد (یا زامبی ها) نمی ترسم: HTML و CSS بیشتر برای نویسندگان، ویراستاران و مبتدیان

I Don't Fear Code (or Zombies): More HTML and CSS for Writers, Editors and Beginners

"چه برای گذران زندگی می نویسید یا وبلاگ اینجا و آنجا می نویسید، دانستن HTML و CSS می تواند به شما کمک کند در چشم انداز پسا آخرالزمانی اینترنت متمایز شوید. این دوره ...."