Wendi Solari

عکاسی + هنر + جواهرات


وندی سولاری در درجه اول یک عکاس آزاد و سازنده جواهرات است. او از بدو تولد در منطقه لس آنجلس مستقر بوده و چند فرار برای مشاغل فصلی در پارک گراند تتون ناتل و کوه های برفی کلرادو داشته است. اوه، و پس از آن بود که او به فلوریدا نقل مکان کرد تا قلب (و عشق) خود را دنبال کند. پس از بیش از بیست سال ازدواج، دو بچه، سگ و یک باغ حیوانات دیگر...به نظر می رسد که این حرکت نتیجه داد. گوش دادن به لیست های پخش با دقت ساخته شده، سفرهای جاده ای، خلاق بودن و ارتباط با طبیعت چیزی است که وندی را بیشتر احساس زنده بودن می کند. طبیعت معمولاً جایی است که او الهام می گیرد. این دختر به سختی می تواند بین اقیانوس یا کوه انتخاب کند، اما رویای او زندگی در جایی است که جنگل به دریا می رسد.

درست مانند طبیعت، وندی نمی‌تواند انتخاب کند که کدام نوع بیان هنری مورد علاقه‌اش است، بنابراین او دست به کار می‌شود. زیاد. او تقریباً همیشه در حال یادگیری است/به خودش چیز جدیدی یاد می‌دهد... در حال حاضر این است که چگونه روی بوم نقاشی بکشد و راه پدرش را دنبال کند. رویای بزرگ و بزرگ او این است که روزی بخشی از هنر خود را بفروشد یا مجوز دهد و همچنین نقره‌سازی را بیاموزد.

می‌توانید از فروشگاه‌های او در W ildlyMeSupply.Co

دیدن کنید

می‌توانید در اینستاگرام شخصی‌اش با او ارتباط برقرار کنید:

یا در مورد اقدامات تجاری او: یا @wildlymesupply.co (او واقعاً باید شروع به پست کردن بیشتر کند... )

دوره های این مدرس:

آموزش معرفی جواهرات فلزی مهر و موم دست

Intro to Handstamping Metal Jewelry

"در این کلاس دوستانه مبتدی، نحوه مهر کردن جواهرات فلزی را بیاموزید. مهر کردن با دست روشی فوق العاده سرگرم کننده برای تهیه هدایا و یادگاری های معنادار و شخصی است. .."