Aimee Prasek, PhD

محقق و مشاور دوره آنلاین

من به مردم و سازمان‌ها کمک می‌کنم آموزه‌های معنادارتری را به روش‌های مؤثرتری به اشتراک بگذارند. من فکر می کنم دوره های آنلاین بهترین راه برای انجام این کار است.

اگر می‌خواهید دوره‌های آنلاین مؤثرتری ایجاد کنید که به مردم خدمات بهتری ارائه دهد، من اینجا هستم تا به شما کمک کنم تا این کار را انجام دهید. درباره اعتبار من در زیر بیشتر بیاموزید.

آنچه که من به ویژه در آن مهارت دارم. بیشتر کار من بر استفاده از دوره های آنلاین و راه حل های فناوری برای برقراری ارتباط و ارائه اقدامات بهداشتی پیشگیرانه به روش های قابل دسترس تر و جذاب تر متمرکز است. من مهارت خاصی در قرار دادن استراتژی و نوآوری در توسعه و ارزیابی دوره های دیجیتال برای برنامه های کلی نگر و سلامت روان دارم. من ده‌ها نوع از این دوره‌ها را نه فقط برای کسب‌وکار خودم، بلکه برای بسیاری دیگر (از جمله شرکت‌های بزرگ، متخصصان مستقل، مطالعات علمی و استارت‌آپ‌های هیجان‌انگیز) ایجاد کرده‌ام.

چرا و چگونه من. از طریق مبارزات خودم، متوجه شدم که دسترسی به خدمات پیشگیرانه و یکپارچه بهداشتی در ایالات متحده چقدر وحشتناک است. بنابراین، من مأموریتی را برای تغییر آن آغاز کردم. من در دنیای سلامت با مدرک لیسانس روانشناسی و حرکت شناسی شروع کردم. ارتباط ذهن و بدن برای من جذاب بود، بنابراین کارشناسی ارشد خود را در مطالعات کل نگر سلامت در به پایان رساندم. سپس کارشناسی ارشد خود را در روزنامه نگاری سلامت و ارتباطات در دانشگاه مینه سوتا (UMN) با تمرکز بر ارتباطات و مداخلات سلامت دیجیتال به پایان رساندم. سپس دکترای خود را در UMN با تمرکز بر مفهوم سازی، طراحی، توسعه، و ارزیابی دوره های آنلاین و مداخلات برای مسائل بهداشتی با تاثیر بالا به پایان رساندم. من همچنین دکترای جزئی خود را در درمان های شفابخش یکپارچه دریافت کردم و مطالعات اضافی را در مدل سازی کسب و کار برای پایداری مداخلات دیجیتال و راه حل های فناوری برای مسائل بهداشت عمومی به پایان رساندم. من به شما هشدار دادم که وسواس دارم، درست است؟

من از حمایت های زیادی برخوردار بوده ام. به عنوان یک قایق راک در نوآوری های بهداشتی یکپارچه و پیشگیرانه، کار من توسط سازمان ها و جوایز حمایت شده و شکل گرفته است مانند: جایزه همدردی و فناوری استنفورد، جایزه بهداشت عمومی SOFIA، بنیاد ملی علوم، MIN-CORPS، و چندین بورسیه تحقیقاتی. من همچنین به عنوان یک ابتکار جهانی خدمت کردم که هدف آن ایجاد و حمایت از شبکه ای از نوآوران اجتماعی است که به طرز ماهرانه ای اخلاق، ارزش های متفکرانه و شفقت را با نوآوری اجتماعی ترکیب می کنند. این کمک هزینه شخصی توسط دالایی لاما چهاردهم مجاز است.

دوره های این مدرس:

آموزش مدل دوره آنلاین: چگونه یک دوره آنلاین ایجاد کنیم که واقعاً کار کند

The Online Course Model: How to Create an Online Course that Actually Works

"علمی پشت دوره های آنلاین موفق وجود دارد. اگر می خواهید آنها را ایجاد کنید، باید آن را بدانید. این دوره شما را در حالت دوره آنلاین راهنمایی می کند. .."