Celine Ong

مربی هنر درمانی، هنرمند، CZT

من سلین اونگ هستم. من یک معلم معتبر Zentangle، هنرمند و مربی هنر درمانی هستم.

به کلاس درس من در Skillshare خوش آمدید. من از سال 2018 هنر درمانی تدریس می کنم. به مردم کمک کنید اعتماد به نفس پیدا کنند و دوباره عاشق هنر شوند.

من کلاس‌هایم را به گونه‌ای طراحی کردم که آرامش‌بخش و آسان باشد. در حین یادگیری تکنیک‌ها، مهارت‌ها و نکات در پروژه‌ها، می‌توانید انتظار داشته باشید که فرآیند درمانی به شما کمک کند تا استرس را از بین ببرید یا در نتیجه‌ای شبیه به مراقبه قرار بگیرید. تا حد زیادی به افزایش عزت نفس، کاهش استرس، بهبود احساسات کمک می کند، که منجر به روابط شاد و رفاه می شود.

اکثر کلاس‌های من به‌صورت بلادرنگ برگزار می‌شوند، بنابراین شما می‌توانید با من ایجاد کنید، زیرا من تمام جزئیاتی را که می‌تواند به شما در پیشرفت کمک کند توضیح می‌دهم.

من قصد دارم مجموعه‌ای از هنرهای درمانی و هنر خلاق را اینجا در Skillshare آموزش دهم. اگر به نقاشی‌های انتزاعی، هنرهای سرگرم‌کننده و روش‌هایی علاقه دارید که می‌توانید در زندگی خود استفاده کنید، مطمئن شوید که نمایه من را برای همه به‌روزرسانی‌ها دنبال کرده‌اید.

من همیشه کلاس ها و مهارت های تدریس خود را یاد می گیرم و بهبود می بخشم. من دوست دارم نظرات و پیشنهادات شما را بشنوم. فراموش نکنید که پروژه ها/تکالیف کلاس خود را در گالری پروژه با ما آپلود و به اشتراک بگذارید. اگر سوالی در مورد آموزش دارید، نظرات خود را با ما در میان بگذارید. به محض دیدن نظرات شما پاسخ خواهم داد.

امیدوارم از یادگیری با من لذت ببرید و امیدوارم در کلاس های من بهشتی آرام پیدا کنید.

دوره های این مدرس:

آموزش هارمونی رهاسازی احساسات آبرنگ پس زمینه هنر

Emotion Release Harmony Watercolor Background Art

" اگر به دنبال راهی برای رهاسازی احساسات منفی خود هستید، این دوره هنر پس زمینه آبرنگ برای شما بهترین است. شما با درک شما شروع خواهید کرد. .."


آموزش هنر درمانی انتزاعی: آرامش ذهن و ارتباط مجدد با خود

Abstract Art Therapy : Mind Relaxing & Reconnect Inner Self

"اگر به دنبال راهی برای رهایی از استرس هستید، این دوره آموزشی هنر درمانی برای شما بهترین است. در این کلاس، یاد خواهید گرفت که نقاشی‌های انتزاعی خلق کنید. .."