Laura I.

طراح ارشد در BMW

سلام!

من لورا هستم، یک طراح و هنرمند ارشد مقیم مونیخ. در حال حاضر در یکی از برترین برندهای خودروسازی جهان مشغول به کار است. من همچنین خالق BoldD هستم، پلتفرمی که به ذهن‌های کارآفرین خلاق کمک می‌کند تا برندهای زیبا و قدرتمند را توسعه دهند و اکنون صاحب گالری هنری خودم در مونیخ هستم، که از طریق آن هنر خودم را می‌فروشم و به افرادی مانند شما یاد می‌دهم که چگونه هنر خلق کنند و از آن استفاده کنید.

در طول 5 سال گذشته، من در زمینه طراحی و توسعه همراه با چندین مارک برتر مانند BMW، John Deer، Designworks، Meitu، Marssenger و بسیاری دیگر کار کرده ام. من همچنین به عنوان مربی طراحی برای کارآفرینان در آزمایشگاه خلاق Grameen کار می کنم.

قبل از آن، حدود 5 سال به عنوان فریلنسر در زمینه گرافیک و طراحی وب کار می کردم.

من در سرتاسر جهان، در شهرهایی مانند مونیخ، لس آنجلس، شانگهای، سانفرانسیسکو، چیانگ مای، مدلین، کوالالامپور، بالی و غیره زندگی کرده‌ام و می‌توانم به زبان اسپانیایی، انگلیسی، آلمانی، فرانسوی اولیه و خیلی کم صحبت کنم. ماندارین ;)

سفر یکی از علایق اصلی من است، همانطور که با فرهنگ ها و طرز فکرهای جدید آشنا می شود. قبل از کرونا، من این شانس را داشتم که 4 ماه را در سفر به تایلند، اندونزی و مالزی با گروهی متشکل از 60 عشایر و کارآفرین دیجیتال باورنکردنی بگذرانم، در حالی که روی ساختن برند خود کار می‌کردم و مهارت‌های طراحی بیشتری را به مجموعه‌ام اضافه می‌کردم.

من متقاعد شده‌ام که طراحی اولین دلیلی است که مردم محصولات و خدمات شما را خریداری می‌کنند. به همین دلیل است که می‌خواهم به صاحبان مشاغل و کارآفرینان کمک کنم تا تفکر طراحی را وارد کسب‌وکار خود کنند.

در صورت تمایل با من تماس بگیرید، من خوشحال خواهم شد که به تمام سوالات شما در مورد دوره هایم پاسخ دهم!

دوره های این مدرس:

آموزش نکات طراحی برای طراحی سایت با Squarespace و Wix (بدون کد)

Design tips for Website Design with Squarespace and Wix (no code)

"اگر شما به تازگی کسب و کار خود را راه اندازی کرده اید و نیاز فوری به یک وب سایت برای آن دارید، اما نمی توانید هزاران یورو را برای یک حرفه ای خرج کنید تا این کار را برای شما انجام دهد، پس این کار شماست."