Teresa D.

Beala™ Designs, LLC

سلام، و تشکر از حضور شما!

من یک هنرمند، طراح الگوی سطح، معلم و بنیانگذار Beala™ Designs، LLC هستم. من کاملاً به ایجاد الگوهای تکراری معتاد هستم. داستان این که چگونه طراحی پارچه را کشف کردم و به سمت این حرفه باورنکردنی حرکت کردم را می توان در

پیدا کرد.

بسیاری از چیزهایی که در مورد طراحی الگو یاد گرفته‌ام از Skillshare آمده است، بنابراین احساس کردم زمان آن رسیده است که چیزی کوچک به شما بدهم و کلاسی را تدریس کنم. اولین کلاس Skillshare من یک دستورالعمل گام به گام در مورد نحوه قلاب بافی کردن لبه تزئینی اطراف یک پتوی بچه پشمی را پوشش می دهد. من یک پروژه قلاب بافی را برای اولین کلاس خود انتخاب کردم زیرا بیش از 20 سال است که قلاب بافی را آموزش می دهم (و 14+ بافندگی)، بنابراین موضوعی راحت بود که برای اولین تجربه ام در تدریس در Skillshare پوشش دهم.

کلاس دوم من همه چیز در مورد بوم های آبرنگ است. ما در مورد همه چیز از خرید بوم خالی تا مهر و موم کردن قطعه نهایی صحبت می کنیم. بیایید دریابید که چگونه هنگام نقاشی با آبرنگ روی بوم نتیجه خوبی بگیرید.

اگر می‌خواهید کارهای بیشتری از من ببینید، من را در جایی که ویدیوهای فرآیند، کارهای تکمیل‌شده و سایر موارد طراحی سرگرم‌کننده را به اشتراک می‌گذارم دنبال کنید.

امیدوارم به زودی ببینیم! :)

دوره های این مدرس:

آموزش یک پتوی نوزاد پشمی لبه قلاب بافی بسازید: نیازی به تجربه نیست!

Make a Crochet Edge Fleece Baby Blanket: No Experience Needed!

"در این کلاس 60 دقیقه ای، یاد می گیرید که چگونه یک لبه تزئینی دور یک پتوی کودک پشمی قلاب بافی کنید که برای هدیه دادن یا فروش در فروشگاه Etsy شما مناسب است. . . ."