SINGING COACH BorderlessVocals

خواننده حرفه ای | مربی آواز

من یک خواننده حرفه ای کلاسیک هستم و به عنوان آزاد با چندین خانه اپرا کار می کنم.

من اشتیاق زیادی به تدریس و به اشتراک گذاشتن دانش و تجربه با دیگران دارم. حتما این کانال را دنبال کنید و منتظر آپلودهای منظم کلاس ها باشید.

من را در اینستاگرام یا TikTok در @bordelessvocals دنبال کنید تا نکات بیشتری در مورد آواز خواندن، مصاحبه ها، ویدیوهای اجراهایم و موارد دیگر داشته باشید. در تماس باشیم!

بیوگرافی حرفه ای:

Bea DeSousa در این فصل در نقش آدینا در L'Elisir d'amore at - و اپرا و باله ملی تفلیس ظاهر شد. پروژه های آینده او شامل الویرا در I Puritani , Amore in Orfeo ed Euridice , Giulietta در Les Contes d'Hoffmann و همچنین Adina در L'elisir d'amore در .

او همچنین در نقش کورینا در Il Viaggio a Reims در ، Anima Ingrata در Il ballo delle ingrate مونتهوردی در اپرای ملی هلند و Galatea در Acis و Galatea برای تالار ملی کولاراک در بلگراد، لوسی در The Telephone for the و Pamina در Die Zauberflöte با Escales Lyriques در فرانسه، و همچنین در چندین محصول در اتریش.

این باعث شد که او با رهبران ارکستر و کارگردانان صحنه مانند آلبرتو زدا، کارلو ریزی، آنتونیو مندز میشل اسپاتی، پیر آئودی، لوته د بیر، ماریو پونتیجیا و پابلو ماریتانو در میان دیگران کار کند.

در لیسبون به دنیا آمد، در اوایل به خارج از کشور رفت تا با سوپرانو Dolors Aldea در کنسرواتوریو دل لیسیو در بارسلونا و بعداً در دانشگاه موسیقی و هنرهای نمایشی در وین نزد تنور راینر تروست تحصیل کند. او همچنین با سیلویا گرینبرگ سوپرانو و دیوید آرونسون پیانیست درس خواند. بئاتریز چندین بورس تحصیلی از از طریق برنامه آموزش سازندگان اپرای جوان ENOA دریافت کرد که به او اجازه داد تا پیشرفت هنری خود را از طریق کلاس های مسترکلاس با موسیقیدانان مشهور تکمیل کند. از جمله جولیو زاپا، آلبرتو زدا، ماریلا دیویا، امیلیو پونز، ماریجانا میانوویچ و کریستیانه ایون، الهام بخش و هدایت مسیر او بود.

به Beatriz همچنین جایزه دوم مسابقه آواز Compostela Lirica 2019 در سانتیاگو د کامپوستلا و همچنین جایزه دوم و جایزه موتزارت مسابقه Grandi Voci 2018 در سالزبورگ اهدا شد.

می‌توانید اطلاعات بیشتری درباره من در

پیدا کنید
دوره های این مدرس:

بشنو، بخوان: صدای خود را با آموزش گوش باز کن

Hear It, Sing It: Unlock Your Voice with Ear Training

"هی هموطنان خواننده! آیا از آواز خواندن بدون کلید خسته شده اید یا از پیشرفت خود ناامید شده اید؟ به دوره آموزشی گوش من برای خوانندگان نگاه نکنید. آیا از ... خسته شده اید."


آموزش آواز خود را بهبود بخشید: صدای سینه را توسعه دهید

Improve Your Singing: Develop the Chest Voice

"برای این کلاس در مورد تکنیک آواز به من بپیوندید که در آن تمام اصول اولیه صدای سینه را خواهید آموخت. ضبط صدا: صدای سینه و صدای سر - احتمالاً هستند. .."


آموزش هر آهنگی را بخوانید - مهارت های موسیقی برای مبتدیان خوانندگی

Sing Any Song - Music Skills for Singing Beginners

"بیایید آواز خود را بهبود بخشیم و سیستمی برای یادگیری هر آهنگی ایجاد کنیم! در این کلاس تمرینات عملی برای نزدیک شدن به هر آهنگ و توسعه موسیقی را یاد می گیرید."


آموزش 12 عادت برای تبدیل شدن به یک خواننده عالی + تمرینات آواز خواندن

12 Habits to Become a Great Singer + Singing Exercises

در این کلاس ۱۲ عادتی را که در سال‌های گذشته به عنوان یک خواننده حرفه‌ای برای من تغییر کرده‌اند را با شما به اشتراک می‌گذارم. HABIT NR. 1 - همیشه گرم. .."