Popil Art

هنرمند تصویرگر و انیماتور

Popil یک تصویرگر مستقل متقابل رسانه ای است که در بوستون مستقر است. به عنوان یک هنرمند، او دارای مهارت هایی است که از طراحی و نقاشی گرفته تا طراحی دیجیتال، نقشه برداری سه بعدی، انیمیشن و غیره را شامل می شود. با این حال، در طول سال ها او از تصویرسازی به عنوان اصلی ترین رشته خود استفاده کرده است. سبک التقاطی او تکنیک های مختلفی را در بر می گیرد و از رنگ های پر جنب و جوش برای ایجاد طرح ها و شخصیت های چشم نواز از جمله دختر نمادین او، "دختر نامه" استفاده می کند. تسلط بر این تکنیک ها او را قادر ساخته است تا به نقطه ای برسد که خلاقیت هایش به منبعی برای نفوذ دیگران تبدیل شود و به یک شاخص واقعی شمال از جهت های جدید آسیایی در تصویرسازی تبدیل شود.

پروژه "دختر نامه" و "Nike 2014 Shanghai Marathon X POPIL".

حدود 3 سال پیش، او شروع به ساخت انیمیشن کرد و سعی کرد سبک خود را در ساخت انیمیشن دیجیتال و انیمیشن استاپ موشن ادغام کند. لطفا پیشرفت او را دنبال کنید. اگر پروژه‌ای از این مجموعه کلاس‌ها پست می‌کنید، لطفاً از #popilskillshare استفاده کنید و او سعی خواهد کرد نظر بدهد.

می‌توانید کارهای بیشتری از او ببینید.

تماس: Popilcat@gmail.com

دوره های این مدرس:

آموزش معرفی انیمیشن: خلق جهان

Animation Introduction: Creating the World

"آیا تا به حال به ایجاد شخصیت خود و دنیای آن فکر کرده اید؟ یا می خواهید یک شخصیت موجود را به سطح دیگری بیاورید؟ شاید می خواهید به "استا" برسید..."