Alexis Taïeb

طراح

الکسیس تایب (معروف به تیرسا) سفر خلاقانه خود را به عنوان یک هنرمند گرافیتی نوجوان در خیابان های پاریس آغاز کرد. همانطور که وسواس او با حروف و تایپوگرافی تکامل یافت، به او مکانی در مدرسه Gobelins (پاریس) پیشنهاد شد تا آنچه را که او عشق زندگی خود می نامد مطالعه کند.

الکسیس از زمان فارغ التحصیلی در سال 2007، فهرست مشتریان رشک برانگیزی از جمله کمپین های نایک، موئت شاندون، سونی و کارهارت را جمع آوری کرده است. نمونه کارها او درک عمیقی از اینکه چگونه حروف می تواند در عین حال هم کاربردی و هم زیبا باشد را نشان می دهد.

برای الکسیس، تایپوگرافی تنها نقطه شروع کار اوست. او می‌تواند از عهده هر نوع کوتاهی برآید و روی پروژه‌هایی با محدودیت‌های قوی یا آزادی خلاقانه کامل به خوبی کار می‌کند. او که به دنبال اصالت در همه کارهایش است، به خلق تصاویری جذاب، مدرن و دقیق معتقد است که یک هدف ساده را دنبال می کند: اختراع مجدد حرف، اما هرگز معنای آن را از دست ندهد. یا زیبایی آن.

دوره های این مدرس:

آموزش طراحی هویت‌های نوع: تایپوگرافی معتبر و سفارشی برای هر پروژه

Designing Type Identities: Craft Authentic, Custom Typography for Every Project

«امروزه هرکسی که ایده و آی‌پد داشته باشد می‌تواند تایپوگرافی زیبایی ایجاد کند، اما این ایده پشت نوع است که کار شما را برجسته می‌کند.  به نوع مشهور d بپیوندید.