Nina Modak

سلام، من نینا هستم.

من از زمان فارغ التحصیلی از دانشگاه در سال 2014 یک معلم خصوصی بوده ام. حرفه آکادمیک من در یک مدرسه متوسطه بین المللی آغاز شد، من مدرک کارشناسی بین المللی را با سطح عالی انگلیسی، تاریخ و هنرهای تجسمی گذراندم و مقاله گسترده ام در مورد اینکه آیا کلیسا یک ساختمان است یا افراد آن.

پس از یک سال وقفه، که طی آن برای یک موسسه خیریه کار کردم و به هند و اروپا سفر کردم، در دانشگاه منچستر شرکت کردم. پس از اتمام، من در مطالعه الهیات ادیان امتیاز 2:1 دریافت کردم.

تدریس خصوصی یک علاقه شخصی است. من از تدریس لذت می برم. در مطالعه آکادمیک غوطه ور شوید و به دانش آموزان نشان دهید که چقدر می تواند ثروتمند باشد. ما با مواد چالش برانگیز برخورد می کنیم و پیچیدگی های آن را آشکار می کنیم و سپس ایده های آن را تجزیه و تحلیل می کنیم. تکنیک هایی که به شاگردانم آموزش می دهم، روش های آزموده شده ای هستند که در 10 سال گذشته از آنها استفاده کرده ام.

دوره های این مدرس:

آموزش اصول اولیه ادبیات (نثر) و چگونگی تحلیل آنها

The Basic Principles of (Prose) Literature & How to Analyse Them

"ادبیات منثور از چند عنصر تشکیل شده است. برای شروع به کشف چگونگی نوشتن یک نویسنده، چرایی ایجاد معنا و تاثیر این موضوع بر خواننده، باید از خود بپرسیم..."


آموزش بهره وری و تمرکز خود را افزایش دهید: مهارت های مطالعه

Increase Your Productivity & Focus: Study Skills

«دوره مختصر مهارت‌های مطالعه: در زمان کمتر بیشتر بیاموزید راهنمای مختصر برای افزایش بهره وری و توانایی شما برای حفظ اطلاعات در حین مطالعه یا w. .."