Kerrin Dewey

خانه خلاق

اشتیاق من برای خلاقیت در خانه به سالها قبل برمی گردد. من به عنوان یک مادر و تاجر تقریباً هر روز نیاز دارم که برای فعالیت های خلاقانه وقت بگذارم. غذای سالم مهم است، بنابراین پختن و پختن غذای سالم مهم است. سپس لذت ساختن چیزی با دستان خود با پروژه های خیاطی و هنر وجود دارد. هدف من این است که به دیگران نشان دهم که پروژه های خلاقانه چقدر می توانند ساده باشند. چه کسی برای عارضه زمان دارد!

من کرین دیویی هستم. نویسنده، مادر و خلاق. امیدوارم امروز به من بپیوندید و چیزی خلاقانه یاد بگیرید!

دوره های این مدرس:

آموزش چگونه گام به گام عروسک های پارچه ای زیبا بسازیم (قسمت اول)

How to Make Cute Cloth Dolls Step by Step (Part One)

"آیا می خواهید هدیه ای عالی بسازید؟ یا از یک پروژه خیاطی که فقط به تکنیک های اولیه نیاز دارد لذت ببرید؟ عروسک های پارچه ای راه حل هستند. آنها فوق العاده زیبا هستند، G دوست داشتنی درست می کنند. .."


آموزش نحوه درست کردن لباس برای عروسک های پارچه ای زیبا (قسمت 3)

How to Make Clothes for Cute Cloth Dolls (Part 3)

"سلام به همه - این یک کلاس واقعاً سرگرم کننده است که در آن می توان خلاقیت شما را تا حد ممکن بیان کرد. این قسمت 3 از سری کلاس های من در مورد ساخت پارچه ناز است. .."


آموزش نحوه پخت کیک های خوشمزه، کوکی ها و خوراکی های زمان چای

How to Bake Tasty Cakes, Cookies and Tea Time Treats

" چه چیزی بهتر از پختن این خوراکی های کلاسیک و سالم خانوادگی است؟ از آن ها در خانه یا در زمان صرف چای خود لذت ببرید. این خوراکی ها هدایای دوست داشتنی نیز می سازند. .."


آموزش چگونه عروسک های پارچه ای زیبا بسازیم: قسمت 2

How to Make Cute Cloth Dolls: Part 2

"به قسمت 2 مجموعه من در مورد نحوه ساخت عروسک های پارچه ای زیبا خوش آمدید. در قسمت 1 شما یاد گرفتید که چگونه بدنه اصلی عروسک های پارچه ای را بسازید. لطفاً آن سریال را تماشا کنید ..."