Nikkita Cohoon

طراح، هنرمند، چای خور.

خیلی خوشحالم که اولین دوره آموزشی خود را به اشتراک می‌گذارم: علامت‌گذاری ذهنی: ایجاد تمرین کتاب طراحی مراقبه. اگر تا به حال یک کتاب رنگ‌آمیزی بزرگسالان یا zentangle را امتحان کرده‌اید، می‌دانید که هنر مراقبه چقدر می‌تواند باشد. اما اگر خودتان به آن بپردازید می تواند معنی دارتر باشد و انجام آن بسیار آسان است. در این دوره، تکنیک‌های مختلف علامت‌گذاری را خواهید آموخت که ساده، سرگرم‌کننده و آرامش‌بخش هستند. چه یک هنرمند با تجربه باشید یا فقط کسی که دوست دارد doodle یا رنگ‌آمیزی کند، دستورات ارائه شده در این دوره آموزشی یک مراسم روزانه جدید را به شما ارائه می دهد که می تواند استرس را کاهش دهد، خلاقیت را افزایش دهد و حس آرامش را به روز شما دعوت کند.

آن را در زیر بررسی کنید و نظر خود را به من بگویید!

من یک طراح سطح و برند مستقر در مترو دیترویت هستم. من استودیو Ritual Morning را اداره می‌کنم، جایی که ما هر روز را ارتقا می‌دهیم تا طراحی و هنر عمدی را به کسب‌وکار و خانه شما بیاوریم و به شما اجازه می‌دهیم به واقعیت تبدیل شود.

در استودیوی خود و در زندگی‌ام، آهسته، معنادار و کشف را می‌پذیرم. هر روز با نیت شروع می شود و من به جای اینکه در روال عادی قرار بگیرم، در هر روز به دنبال این مراسم هستم و هر کاری را که انجام می دهم به یک آیین تبدیل می کنم تا چیزهایی که خلق می کنم تأثیر و معنی بیشتری داشته باشند.

دوره های این مدرس:

آموزش علامت گذاری ذهنی: شروع یک تمرین کتاب اسکیس مراقبه

Mindful Mark Making: Start a Meditative Sketchbook Practice

" اگر تا به حال کتاب رنگ آمیزی بزرگسالان یا زنتاگل را امتحان کرده اید، می دانید که هنر مراقبه چقدر می تواند باشد. اما اگر چرخش خود را روی i قرار دهید می‌تواند حتی معنادارتر باشد. .."


آموزش Sacred Sketchbook: با کلاژ و ترکیبی از رسانه های ترکیبی، یک طرح مینی آکاردئونی بسازید

Sacred Sketchbook: Create a Mini Accordion Sketchbook with Collage and Mixed Media

"اگر ایده نگهداری از یک دفترچه طراحی را دوست دارید، اما کمی زنگ زده یا مطمئن نیستید، کولاژ راه شماست. کار کردن با دستان خود به کلاژ به شما کمک می کند تا شما را ساکت کنید..."