Devika Arora

یادگیری برای همیشه

بنیانگذار و رئیس خلاق ذهن جادویی و .

است.

او جوایز متعددی را برای کار خود به عنوان یک کارآفرین دریافت کرده است. در حال حاضر در زادگاهش بنگلور، هند مستقر است - او تجربه کاری خوب خود را در هنرهای تجسمی (فیلم، عکاسی، بازاریابی) ترکیب می‌کند تا شرکت‌هایش را بدون مشکل اداره کند و همچنین به صورت آنلاین تدریس می‌کند.

در اوقات فراغت خود با گربه هایش وقت می گذراند، Star Trek را تماشا می کند و یک فنجان چای بیش از حد می نوشد.

--

علاقه مند به: تجارت، روانشناسی، تدریس، فیلم، هنرهای تجسمی، نویسندگی

در حال حاضر: گذراندن دوره دکتری کارشناسی ارشد در روان، نوشتن کتاب، آموزش، ویرایش، هر روز دوست داشتن

آموزش : Tableau، Alteryx، ژاپنی، نحوه ساخت ماز گربه داخلی

--


در دهه گذشته، Devika در پلتفرم‌های متعددی از جمله Wired، VICE، TIMESofIndia، LinkedIn، YourStory، The Bengal Post، TEDx برای کارش در زمینه کارآفرینی معرفی شده است. و همچنین در بریتانیا، ایالات متحده آمریکا و کانادا در صنعت فیلم، از جمله تولید VFX در MPC Vancouver، کار کرده است.


او با افرادی مانند PUMA، LEVIs، Telefonica، LUSH، Alienware، Netflix، TED کار کرده است. و تیم هایی از طراحان + کدنویس ها و Futurescape 248 را رهبری کرده است.


دویکا در دانشگاه امیلی کار، دانشگاه فول سیل و دانشگاه هاروارد تحصیل کرده است و یک مربی و مربی IVY برای دانشجویان است. در

--

این دوره‌های Skillshare ساده و در عین حال پرقدرت هستند و با هدف کمک به توانمندسازی افراد در سراسر جهان - به دلایل شخصی و حرفه‌ای در موضوعات زیر انجام می‌شوند:

  • کارآفرینی
  • بازاریابی دیجیتال و رسانه های اجتماعی
  • طراحی و نام تجاری
  • روانشناسی و شفا

ما امیدواریم که در این دوره های Skillshare چیز ارزشمندی پیدا کنید.

| www.linkedin.com/in/darora13

دوره های این مدرس:

آموزش راهنمای مبتدیان برای SEO - اصول

A Beginners Guide to SEO - The Fundamentals

"اگر علاقه مند به درک این موضوع بوده اید که SEO - بهینه سازی موتور جستجو - چیست، این ساده ترین و در عین حال جامع ترین روشی است که می توانید پیدا کنید. . .