Amy Kalinchuk

Craft e-Revolution: اشکالی ندارد که یک شورشی حیله گر باشید.

شورشی حیله گر! خیلی خوشحالم که مرا پیدا کردی!

من امی کالینچوک هستم و می دانم که چگونه کارهای زیادی انجام دهم. Skillshare به من کمک می کند تا به شما نشان دهم چگونه تمام کارهای حیله گرانه ای را که می دانم انجام دهید. شاید چیزهای دیگری هم وجود داشته باشد - فقط از من بپرس! من عاشق ساختن ویدیوهای آموزشی و به اشتراک گذاشتن آنچه می دانم هستم.

به‌عنوان یک معلم مدرسه دولتی در 29 سال گذشته (!)، مهارت‌هایم را در تقسیم تکالیف به بخش‌های کوچک‌تر تقویت کرده‌ام و اطمینان می‌دهم دانش‌آموزان هر مرحله را درک می‌کنند. وقتی در کلاس های من شرکت کنید، همه چیز روشن خواهد شد. هدف من این است که شما در بازسازی پروژه ای که نشان می دهم موفق باشید.

علاوه بر تدریس، به نظر می رسد که برای همیشه در حال کاردستی بوده ام. من یک جایی دارم که در آن چند آموزش و ویدیوهای دیگر از نوع وبلاگ ایجاد کرده ام که مجموعه ای را در وبلاگ حیله گر من دنبال می کنند. اگر در مورد وبلاگ من هشدار می خواهید، شما نیز می توانید. اوه، و من به تازگی شروع به ساخت ویدیو در TikTok کردم. من را در آنجا دنبال کنید: @amykalinchuk

من مطمئن هستم که می توانم به شما یاد بدهم که چگونه کاری را که می دانم انجام دهید. تا آنجایی که کاردستی پیش می رود، این مقدار زیادی است! من می دانم چگونه:

قلاب بافی

اقلام صنایع دستی و مقداری لباس را بدوزید

با آبرنگ نقاشی کنید

صابون درست کنید

لوسیون درست کنید

بلم لب، اسکراب شکر، نمک حمام، و کره بدن درست کنید

نوشتن

ویدیو بسازید

اسکیت غلتکی

و غیره!

من مشتاقانه منتظر دیدار شما و دیدن پروژه های شما از کلاس هایم هستم! از اینکه به مدرسه Skillshare من پیوستید متشکریم!

دوره های این مدرس:

آموزش دوخت ساده: نحوه دوخت یک کیسه زیپی آسان

Simple Sewing : How to Sew an Easy Zipper Pouch

"کیسه های زیپ بسیار ساده تر از آن چیزی هستند که فکر می کنید! کار با زیپ ها آنقدرها هم سخت نیست، به خصوص برای پروژه های کوچکی مانند این. در این نسخه مبتدی..."


آموزش دوخت ساده: دوخت ماسک/پوشش صورت

Simple Sewing: Sew a Mask / Face Cover

«نحوه دوخت روکش صورت ساده با استفاده از پنبه و نخ تی شرت این یک کلاس خیاطی "بسیار مبتدی" است. شما یاد خواهید گرفت که چگونه نخ تی شرت بسازید. برش دادن. .."