Linda Adiele

مدرس MS Excel و کارشناس منابع انسانی

من به بهبود شایستگی در خودکارسازی وظایف با اکسل با تمرکز بر منابع انسانی و سایر نقش‌های مرتبط که گزارش‌دهی و کارایی الزامی است کمک می‌کنم.

من Saffron Opal Consults (www.saffronopalconsults.com) را اداره می‌کنم که یک شرکت مشاوره است که خدمات منابع انسانی، توسعه سازمان و آموزش سفارشی را ارائه می‌دهد. من نزدیک به 30 سال را در بخش تولید و خدمات نفت و گاز/نیرو گذرانده ام که در طی آن تجربه محلی و بین المللی در استخدام های اجرایی و خارجی، بودجه، مدیریت حقوق و دستمزد بین المللی (در خارج از کشور) و محلی، توسعه شغلی، روابط کارکنان، جبران خسارت و مزایا، توسعه یادگیری و توسعه سازمان.

من مدرک زبان فرانسه و مدرک کارشناسی ارشد در منابع انسانی جهانی دارم.

من در منچستر انگلستان به دنیا آمدم اما در حال حاضر در نیجریه زندگی و کار می کنم.

من عاشق کار با اعداد و خودکار کردن وظایف برای ارائه گزارش های روشنگر هستم. من از آموزش به دیگران که چگونه این کار را با Microsoft Excel و ابزارهای دیگر انجام دهند، لذت می برم.

همچنین می‌توانید من را در نقاشی با رنگ روغن، طراحی یا ساختن نقاشی‌های دیجیتالی که می‌توانید در صفحه اینستاگرام من @oziomazart پیدا کنید، پیدا کنید.

دوره های این مدرس:

آموزش Pivot Tables - اکسل پیشرفته برای منابع انسانی و سایر مدیران اداری

Pivot Tables - Advanced Excel for HR and other Office Managers

«در این کلاس Skillshare، لیندا آدیله به شما نشان می‌دهد که چگونه جدول‌های محوری و نمودارهای محوری مرتبط را از داده‌های مایکروسافت اکسل ایجاد کنید تا گزارش‌های واضح‌تری را فعال کنید.


آموزش توابع و فرمول های مفید - اکسل پیشرفته برای منابع انسانی و سایر مدیران آفیس

Useful functions and formulae - Advanced Excel for HR and other Office Managers

"در این کلاس با Linda Adiele، ما به بررسی و یادگیری نحوه استفاده اکسل از توابع برای ارائه نتایج خواهیم پرداخت. VLookup، HLookup، Conditional Fu را یاد خواهیم گرفت.


آموزش Mail Merge - اکسل پیشرفته برای منابع انسانی و سایر مدیران دفتر

Mail Merge - Advanced Excel for HR and other Office Managers

" در این کلاس، در این کلاس Skillshare، لیندا آدیله به شما نشان می‌دهد که چگونه داده‌ها را از پایگاه داده Excel در یک حرف ایجاد شده در Word ادغام کنید تا چندین i ایجاد کنید. .."