Poppy Koning

هنرمند، هنرمند سیال

پدربزرگم نام مستعارم را در سنین پایین به من داد، زیرا من خیلی ریز بودم و با 8 ماهگی و بدون موی سرم می‌دویدم، واقعاً شبیه یک عروسک کوچک با گوشواره‌های نازم بودم. "پاپ" در هلندی به معنای "عروسک" است و این نام همان جایی است که متولد شد، سلام، نام من پاپی است!

26، از هلند، ساکن Lelystad، نام خانوادگی Koning است - به معنای پادشاه در انگلیسی است، فقط آن را بیرون آورده ام، اما همچنین دلیل اینکه من نام مستعار خود را هلندی نگه داشتم. کاملاً با من و برند من مطابقت دارد. هنرمند سیال، فعال در ریختن اکریلیک، جوهر الکلی و متعلق به رده هنرهای انتزاعی است.

من همیشه خلاق بوده‌ام، دوست دارم خلق کنم، اما وقتی متوجه شدم که می‌توانم افکارم را روی بوم بیاورم، با انتقال احساساتم در یک نقاشی خیالم را راحت کنم و یک داستان، داستانم را بفروشم. من راهی برای بیان خودم پیدا کردم، خودم را آزاد کنم و این رهایی بخش ترین احساس در کل جهان است.

من عاشق کاری هستم که انجام می‌دهم و امیدوارم بتوانم به دیگران کمک کنم تا آن بخش از آرامش را پیدا کنند. یا زمانی که با فرمول ریختن اکریلیک خود، نحوه ایجاد سلول، نحوه آماده سازی بوم و غیره مشکل دارید. من برای شما اینجا هستم و به شما نشان خواهم داد که چگونه این کار را انجام می دهم، زیرا مایلم خوشحالی خود را با شما به اشتراک بگذارم!

از اینکه مطالعه کردید بسیار متشکرم، برای شما روز فوق العاده ای آرزو می کنم و به خلقت ادامه دهید!

x خشخاش

آنلاین من
در Patreon
به من بپیوندید در

دوره های این مدرس:

آموزش چگونه نقاشی خود را لاک بزنیم! (سریع + آسان!)

How to varnish your painting! (quick + easy!)

"در دوره امروز من به شما نشان می دهم که چگونه نقاشی هایم را لاک می زنم! من دو نوع نقاشی مختلف را به شما نشان خواهم داد، یکی از کاغذهای یوپو ساخته شده است که مصنوعی است."


آموزش چگونه با ریختن اکریلیک سلول بدست آوریم! (+ دستور پخت اکریلیک!)

How to get cells with acrylic pouring! (+ acrylic pour recipe!)

"همه ما می دانیم که وقتی همه چیز آنطور که باید پیش نمی رود، به خصوص وقتی صحبت از ریختن اکریلیک به میان می آید، چقدر می تواند ناامید شود. به دلیل روان بودن شما...."


آموزش چگونه یک ریختن رنگین کمان انجام دهیم! (+دستور پخت اکریلیک!)

How to do a rainbow pour! (+acrylic pour recipe!)

"رنگ های خود را تمیز، روشن و در حال و هوای رنگین کمان نگه دارید! بدون نقاشی های گل آلود با طیف رنگی که استفاده می کنم، اما سایه های پر جنب و جوشی که توجه شما را به خود جلب می کند. امروز...."