Brenton Kelly

تبدیل کافئین به کد از سال 2009

من از سال 2009 در حال توسعه وب سایت هستم و نمی توانم خودم را در هیچ حرفه دیگری تصور کنم. طبیعت همیشه در حال تغییر این رشته چیزی است که آن را بسیار سرگرم کننده می کند. من عاشق یادگیری چیزهای جدید در توسعه وب هستم و وقتی چیزی کاملاً جدید می سازید یا یک مشکل پیچیده را حل می کنید و احساس می کنید که یک سطح مهارت را ارتقا داده اید همیشه احساس خوبی است. کار بر روی پروژه های وب با دوستان چیزی است که من نیز از آن لذت می برم. این یک فرصت عالی برای یادگیری از نقاط قوت یکدیگر است و همچنین فقط یک انفجار است!

توسعه وب پیشرو علاقه من است. من همچنین تجربه برنامه نویسی سمت سرور را دارم، اما با پیشرفت این زمینه، تقاضا برای راه حل های جلویی با پشتیبانی API و سایر سرویس های وب بیشتر و بیشتر می شود. ایجاد یک راه حل وب پویا، پاسخگو، در دسترس و متقابل مرورگر می تواند یک چالش واقعی باشد. داشتن مجموعه مهارت برای انجام این کار در زمینه توسعه وب امروزی مهم و ارزشمند است.

من در سال 2006 از کالج فناوری پنسیلوانیا با مدرک دانشیار هنرهای کاربردی در ارتباطات رسانه های جمعی فارغ التحصیل شدم. بعد از مدتی کار در زمینه تولید ویدیو، تصمیم گرفتم برای کارهای بیشتر برگردم. در سال 2010، من از دانشگاه ایندیانا پنسیلوانیا با مدرک لیسانس علوم در رسانه های ارتباطی و سپس مدرک کارشناسی ارشد هنر در آموزش بزرگسالان و فناوری ارتباطات در سال 2011 فارغ التحصیل شدم.

دوره های این مدرس:

آموزش توسعه برای دسترسی (برای مبتدیان): یک صفحه وب در دسترس بسازید!

Developing for Accessibility (Beginner Friendly): Build an Accessible Webpage!

"این کلاس به توسعه دهندگان وب جلویی آموزش می دهد که چگونه یک صفحه وب ساده و قابل دسترس با محتوایی که بر اساس استانداردهای بخش 508 و W. .. مطابقت دارد بسازند."