Mary Murinyu

طراح مد

سلام، نام من مری است، من عاشق خلاقیت هستم، مخصوصاً با لباس هایی که به مدت 9 سال در حال دوختن لباس برای خانواده و دوستان هستم و به دیگران نحوه درست کردن لباس هایشان را آموزش می دهم.

اشتیاق من استفاده از مد برای توانمندسازی و الهام بخشیدن به مردم به روشی آسان و ساده از الگوسازی تا خیاطی است. پس بچه ها بیایید خلاق باشیم.

دوره های این مدرس:

آموزش نحوه دوخت سوتین Bralette.

How to Sew a Bralette Bra.

"اگر دوست دارید سوتین خود را بسازید، این کلاس قطعا برای شما مناسب است. در این کلاس شما می خواهید یاد بگیرید که چگونه یک سوتین Bralette را در مراحلی آسان بسازید و بدن خود را بگیرید. .."


آموزش نحوه دوخت کیف توت.

How to sew a Tote bag.

"در این دوره یاد می گیرید که چگونه از ابتدا یک کیف شیک و کاربردی بسازید. کیف های حمل و نقل یک اکسسوری فوق العاده همه کاره هستند که برای حمل مناسب هستند. ..."


آموزش نحوه ساخت الگوی کراوات مرحله به مرحله.

How To Make A Tie Pattern Step By Step.

"در این دوره شما با هنر طراحی کراوات خود آشنا می شوید و از این الگو برای اضافه کردن به عنوان اکسسوری لباس استفاده می کنید. تکنیک های طراحی را بیاموزید..."


آموزش نحوه دوخت الگوی شورت کوتاه کوتاه.

How to sew high brief panty pattern.

"در این کلاس شما می خواهید یاد بگیرید که چگونه یک الگوی شورت کوتاه و یک الگوی بیکینی را طراحی کنید. همچنین شما را راهنمایی می کند که چگونه بدن خود را اندازه گیری کنید. . .."


آموزش نحوه دوخت سوتین گام به گام طرح و ساخت سوتین.

How To Sew A Bra Step By Step Pattern drafting and Bra construction.

"در این کلاس شما یاد می گیرید که چگونه با استفاده از اندازه گیری بدن خود، نوع پارچه مورد نیاز که ترکیبی از کشش و غیر کشش باشد، یک سوتین بی سیم بسازید."


آموزش نحوه دوخت سویشرت.

How To Sew A Sweatshirt.

"همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه اندازه گیری های بدن خود را به دقت انجام دهید، موادی که برای این پروژه استفاده می شود و دوخت سویشرت مورد نیاز این کلاس..."


آموزش نحوه طراحی و دوخت یک الگوی سوتین ساده.

How To Draft and Sew A Simple Bra Pattern.

"به Bra make 101 خوش آمدید! به من بپیوندید تا یک تجربه اشتراک گذاری مهارت های تعاملی و غنی طراحی شده برای توانمندسازی شما با دانش عملی و تجربه عملی..."