April Wachtel

مربی و کارآفرین کوکتل

April Wachtel یک مربی پرشور، یک میکسولوژیست با تجربه، یک مربی کوکتل و مشروبات الکلی، و موسس و مدیر عامل یک شرکت شربت و آبمیوه کوکتل، (قبلاً Swig + Swallow، یک شرکت مخلوط کن کوکتل است. )

او 25 سال کهنه کار در صنعت نوشیدنی و مهمان نوازی است و در هر نقشی از اتوبوسران تا بارمن تا مدیر نوشیدنی و سفیر برند تا مشاور نوشیدنی کار می کند. او دستور العمل هایی را برای ورزشگاه و MetLife ایجاد کرده است، و کلاس های کوکتل و فلسفه شخصی مهمان نوازی او در کانال ساندنس و در آن به نمایش گذاشته شد.

به علاوه، آوریل در , و Fox Friends، و همچنین The Travel Bite، Tech Bites، The Main Course، Sharp Hot و موارد دیگر.

در اوقات فراغت او می‌توانید آوریل را در صخره‌نوردی بروکلین، وزنه‌برداری یا یادگیری مهارت‌های جدید بیاموزید.

علاوه بر این، ممکن است کارهای آوریل را دیده باشید که به آنها اشاره شده یا در موارد زیر به نمایش گذاشته شده است:
نیویورک تایمز، مجله نیویورک، فوربس، فست کمپانی، مارتا استوارت، مجله ساعت بازار، بیزباش، تاون کانتری، اسکوایر، Zagat.com، Cosmo Radio (Siriusxm)، مجله Redbook، Maxim.com، Chilled Magazine، COED، StupidDope، Examiner.com، The Daily Meal، NY Press، The Houston Chronicle، Eat This Drink That Go!، Liquor.com، Craveonline.com، مجله تجاری نوشیدنی ماساچوست Boston.com، Grubstreet، The Inproper Bostonian و Stuff Magazine.

دوره های این مدرس:

آموزش How To Cocktail Series Part 1: Classic Shaken Cocktails

How To Cocktail Series Part 1: Classic Shaken Cocktails

«اگر اخیراً شروع به آزمایش کوکتل در خانه کرده‌اید، می‌خواهید یک تازه‌سازی سریع در اصول اولیه داشته باشید، یا می‌خواهید به عنوان یک بارتن حرفه‌ای شغلی پیدا کنید.


آموزش معرفی Mixology: بازی کوکتل خود را در 30 دقیقه ارتقا دهید!

Intro to Mixology: Up your cocktail game in 30 minutes!

"آیا شما یک تازه‌کار بارتن هستید که برای شروع به یک جهت‌گیری نیاز دارید؟ علاقه‌مندی که کوکتل‌ها را دوست دارد اما در درست کردن آن‌ها تازه کار است؟ یک بارمن در یک غواصی با ...."