Theresa Bren Skaar

مربی مدیتیشن و ذهن آگاهی

اسم من ترزا است.

من یک مربی مراقبه و ذهن آگاهی هستم. من مدیتیشن را در سال اول دبیرستانم "پیدا کردم". یادگیری مدیتیشن و وارد کردن ذهن آگاهی به زندگی روزمره من تفاوت عمیقی در نحوه ارتباط من با استرس ایجاد کرده است. در واقع، آنقدر تفاوت ایجاد کرد، من یک مربی مدیتیشن و تمرکز حواس شدم!

من دکترای خود را دارم. در روانشناسی اجتماعی میان رشته ای از دانشگاه نوادا، رنو (UNR). من یک معلم واجد شرایط کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی (MBSR)، یک تسهیل کننده پزشکی ذهن و بدن واجد شرایط، و مدیر UNR هستم. من در تمام زمینه های زندگیم بر ارتباط، ارتباط و توجه تمرکز می کنم.

من مشتاق تجربیاتی هستم که همه ما به اشتراک می‌گذاریم و صحبت کردن درباره آنها دشوار است، مانند پیری، اندوه، مرگ. من متعهد هستم که از طریق ایجاد برنامه‌ها، تدریس، و تعاملات گفتاری، به این موضوعات و موارد دیگر توجه کنم. آموزش ذهن آگاهی من شامل MBSR، پزشکی ذهن-بدن، غذا خوردن آگاهانه، رهبری ذهن آگاه و مراقبت متفکرانه است. من عمیقاً علاقه مند به اشتراک گذاشتن تمرین های ذهن آگاهی با دیگران هستم.

گروه‌های غم و اندوه، وبینارها، کارگاه‌های آموزشی را هدایت می‌کنم و برنامه‌های سلامتی و مراقبه ذهن آگاهی را به افراد و سازمان‌ها آموزش می‌دهم.

من بسیار خوشحالم که بخشی از انجمن Skillshare هستم! من اینجا هستم زیرا خواهر دوقلوی با استعداد و شگفت انگیز من، . کلی از طریق این فرآیند به طرق مختلف مرا تشویق و حمایت کرد و پس‌زمینه‌های اسلاید شگفت‌انگیزی را برای دوره من طراحی کرد.

این اثر به چارلی و هنک تقدیم شده است. xo

دوره های این مدرس:

آموزش 5 گام برای کاهش استرس با مدیتیشن آگاهانه

5 Steps to Ease Stress with Mindful Meditation

"آیا تا به حال استرس را تجربه کرده اید؟ این کلاس برای شماست! در این کلاس، تمرین‌های مدیتیشن و تمرکز حواس را یاد می‌گیرید که می‌توانید در آنها بگنجانید. .."