Ludwine • nivdul

هنرمند آبرنگ

سلام! من لودواین هستم، یک تصویرگر و معلم آبرنگ. من بسیار خوشحالم که هم به زبان فرانسوی و هم انگلیسی در skillshare تدریس می کنم.

می‌خواهید چیز خنده‌داری در مورد من بدانید؟ من همیشه در زمینه هنری نبوده ام، در واقع ابتدا به عنوان یک مهندس نرم افزار شروع کردم.

نمی‌دانم از پیشینه علمی من سرچشمه می‌گیرد یا نه، اما من همیشه کار دقیق را دوست داشتم، این کار به من آرامش می‌دهد و به من اجازه می‌دهد از کارهای روزمره‌ام فرار کنم. .

چشم علمی من بر روی چیزهای عملی متمرکز خواهد شد و واقعیت را در تمام جنبه های ممکن، و به ویژه در نهایت جزئیات به تصویر می کشد.

در چند سال گذشته در سفرهای مختلف خود با پروانه های زیبا و سایر حشرات روبرو شدم. سپس لذت خلق مجدد حشراتی که مرا مجذوب خود می‌کنند، از طریق همین حرکات نقاشی با جزئیات کشف کردم.

به نظر می‌رسد که آبرنگ برای این هدف مناسب است، زیرا آب، به عنوان یک عنصر اساسی، می‌تواند به عمق تقریباً شفافیت جادویی منجر شود .

وب سایت من

برای دیدن آخرین کارهای در دست اجرا و موارد دیگر!

دوره های این مدرس:

طراحی پرتره برای مبتدیان: آموزش تکنیک های سایه زدن • قسمت 2

Portrait Drawing for Beginners: Learn Shading Techniques • Part 2

"این کلاس طراحی قسمت شماره 2 بر روی تکنیک های سایه زنی که برای ایجاد پرتره های واقع گرایانه استفاده می شود متمرکز است. کشیدن پرتره بسیار چالش برانگیز است! در حالی که تلاش برای ما. .."


آموزش Fleurs à l'aquarelle: explorez les effets de transparence

Fleurs à l'aquarelle : explorez les effets de transparence

«Dans cette classe, vous apprendrez à peindre des fleurs et feuilles en transparence en utilisant des tekniks de l’aquarelle moderne. Je vous guiderai pas-à. .."


آموزش نقاشی پروانه ها و سوسک های واقعی در آبرنگ

Learn to Paint Realistic Butterflies and Beetles in Watercolor

"این کلاس به شما نشان می دهد که چگونه حشرات واقع گرایانه را با استفاده از آبرنگ نقاشی کنید. در این کلاس دوستانه مبتدی، تکنیک هایی را یاد می گیرید و ابزارهایی را برای تبدیل بو به دست می آورید."


طراحی پرتره برای مبتدیان: آموزش کشیدن چهره های واقع بینانه • قسمت 1

Portrait Drawing for Beginners: Learn to Draw Realistic Faces • Part 1

"این کلاس روی نکات و تکنیک‌هایی برای یادگیری ترسیم پرتره‌های واقع گرایانه تمرکز دارد. این کلاس به مبتدیان اختصاص داده شده است و به دو بخش تقسیم می‌شود. این کلاس قسمت شماره 1 است. .. ."