Young Guru

نامزد جایزه گرمی، مهندس افسانه ای صدا

جیمل "گورو جوان" کیتون در طول زندگی حرفه ای درخشان خود، با همکاری با هنرمندانی مانند جی زی، بیانسه، ریک راس، شهرت خود را به عنوان یکی از مشهورترین مهندسان ضبط و میکس در موسیقی امروز به دست آورده است. دریک، تی آی و امینم. گورو جوان که پس از سال‌ها تلاش موفق (آلبوم‌های چند پلاتینیوم و چندین نوبت گرمی) به‌وجود آمده است، اخیراً به‌طور خستگی‌ناپذیر برای ارتقای گفتمان فلسفه مهندسی صدا، علم و فناوری تلاش می‌کند و در مدار سخنرانی کالج به عنوان یکی از موضوعات مهم مطرح می‌شود. سخنرانان برجسته و با وقار، و بیشتر ثابت می کند که چرا او یکی از مهم ترین ذهن ها و صداهای ضروری است. در سفر به این کشور، هوش و فصاحت گورو توسط مکان‌های بسیار چشم‌گیر مورد بهره‌برداری قرار گرفته است، و او را از رسانه‌هایی مانند CNN، فاکس نیوز، بیلبورد و ویلج ویس به رسمیت می‌شناسند.

https://twitter.com/young_guru

https://www.facebook.com/djyoungguru

http://instagram.com/youngguru763

دوره های این مدرس:

آموزش یاد بگیرید چگونه به آهنگ ها مانند یک حرفه ای همه از خانه با گورو جوان استاد شوید

Learn How To Master Songs Like A Pro All From Home With Young Guru

"با مهندس صدای جی زی یانگ گورو به پشت صحنه بروید و توضیح می دهد که چگونه می توانید کیفیت صدای حرفه ای را در یک تنظیم ضبط DIY ضبط کنید. در این 4. .."


آموزش یاد بگیرید که چگونه موسیقی را با گوروی جوان ترکیب کنید

Learn How to Mix Music with Young Guru

"از سازماندهی میکس گرفته تا افزودن جلوه‌ها، از بهترین‌ها بیاموزید.  به نامزد افسانه‌ای گرمی، تهیه‌کننده و دی‌جی یانگ گورو بپیوندید تا ملزومات انژی صوتی را بیاموزید. …»


آموزش بیاموزید چگونه مهندسان گورو جوان برای Jay Z: مقدمه ای بر ضبط صدا

Learn How Young Guru Engineers for Jay Z: An Introduction to Audio Recording

"از زمانی که گرامافون برلینر مفهوم آهنگ صوتی قابل پخش را به جهان معرفی کرد، انسان ها شیفته صدای ضبط شده شده اند. در سنتو...."


آموزش DJing Live: از Setup تا Soundcheck

DJing Live: From Setup to Soundcheck

"یک کنسرت دی‌جی برگزار کردید و می‌خواهید مطمئن شوید که آن را از پارک بیرون می‌کشید؟ به دی‌جی افسانه‌ای و مهندس صوتی جوان گورو بپیوندید تا تمام کارهایی را که باید انجام دهید انجام دهید...."