Ceri Marsh + Laura Keogh

تواریخ سیب زمینی شیرین

سری مارش و لورا کیوگ ویراستاران مجله هستند که به وبلاگ نویسان مواد غذایی تبدیل شده اند و تیم پشت سر آنها . SPC همه چیز در مورد تشویق مردم به ورود به آشپزخانه، تفریح ​​و کنترل سلامت خود از طریق غذا است. به عنوان متخصصان غذای سالم، آنها اغلب در تلویزیون و رادیو ظاهر می شوند، به طور منظم به Today.com و Metro News کمک می کنند. اولین کتاب آشپزی آنها، چگونه به یک خانواده تغذیه کنیم. کتاب آشپزی تواریخ سیب زمینی شیرین پرفروش ترین کتاب بود. آنها در حال حاضر مشغول کار بر روی کتاب دوم خود هستند. و احساس نوستالژیک برای روزهایی که شام ​​غلات روی سینک آشپزخانه خورده می شد. اگر از کلاس های ما لذت می برید و می خواهید دستور العمل ها و ایده های عالی بیشتری دریافت کنید، برای خبرنامه ما در Sweet Potato Chronicles ثبت نام کنید.

دوره های این مدرس:

آموزش شام سریع و سالم برای افراد پرمشغله (واقعا).

Quick and Healthy Dinner for (Really) Busy People

"آیا آنقدر شلوغ هستید که احساس می کنید هیچ راهی برای تهیه شام ​​در یک شب هفته وجود ندارد؟ وقت آن است که به منوهای بیرون بری (و کارت اعتباری خود) استراحت بدهید!


آموزش از قبل صبحانه هایی درست کنید که روز شما را تغییر دهد

Make Ahead Breakfasts That Will Change Your Day

"برای صبحانه خیلی شلوغ است؟ دیگر نه. در این کلاس شرکت کنید و بازی صبحانه شما هرگز مثل قبل نخواهد شد. به وبلاگ نویسان غذا، نویسندگان پرفروش کتاب آشپزی بپیوندید و استراحت کنید. ..."