Kyle McDougall

عکاس + فیلمساز

کایل مک دوگال یک عکاس منظره معاصر از انتاریو، کانادا است. کار او توسط شیفتگی به جامعه، زمان و تغییر هدایت می شود. او طرفدار فیلم است و در حال حاضر تمام تصاویر خود را با استفاده از طیف گسترده ای از فرمت ها ایجاد می کند - از 35 میلی متر تا فرمت بزرگ 4×5.

عشق کایل به فیلم او را برانگیخت تا به عکاسان دیگری که علاقه مند به کاوش در رسانه یا بهبود تکنیک خود هستند کمک کند. او مرتباً ویدیوهایی را در کانال یوتیوب خود با عنوان , منتشر می کند که بر روی صنایع دستی و تجهیزات تمرکز دارد. کایل همچنین دارای پیشینه قوی در فیلم سازی و تولید ویدئو است—در ده سال گذشته به صورت حرفه ای در این صنعت به عنوان فریلنسر و صاحب کسب و کار کار کرده است.

مجموعه ای از تصاویر از مجموعه در حال انجام من مستند غرب آمریکا، با عنوان "یک مایل آمریکایی". می‌توانید بیشتر در اینستاگرام

مشاهده کنید

دوره های این مدرس:

آموزش عکاسی فیلم: اولین فیلم خود را با فرمت متوسط ​​بگیرید

Film Photography: Shoot Your First Roll Of Medium Format Film

"دنیای عکاسی فیلم با فرمت متوسط، دنیایی است که مزایای منحصر به فرد زیادی را به همراه دارد، از گزینه های دوربین گرفته تا کیفیت تصویر، و چیزی است که من ...."


آموزش عکاسی فیلم: اولین رول فیلم 35 میلی متری خود را بگیرید

Film Photography: Shoot Your First Roll Of 35mm Film

"در دنیای عکاسی دیجیتال متمرکز امروزی، عکاسی روی فیلم، هم تجربه و هم کیفیت منحصربه‌فردی را ارائه می‌کند که قابل تکرار نیست. این فرآیندی است که می‌تواند...